Friday 5 June 2009

Reede 5 juuni

Ma ei tea kuidas ma täna ültse ülesse sain. Sest unustasin telefooni laadima panna ja siis ärkasin kuidagimoodi ise üles. Enne kui ma tööle jõutsin kohtusin ma mattiga. Ta rääksis mulle et Aivi mees kellega ta ennem elas viskas ta kodust välja ennem andis talle veel ka peksa. Nii siis pidigi Aivi öösel korterist ära kolima. Aga seda ta ju tahtiski, nüüd sai mida ta tahtis elab nüüd oma suure armastusega. Ma ei saa aru kuidas sa saab seelise inimesega koos elada. Aga eks ta ise teab tema elu. Täna oli töö juures suht palju tööd inimestel hakkavad palgapäevad saavad lasteraha ja sis veel ka pensionid. Nii et täna oli poes suht palju tööd. Ma mõtlesin vahel ka selle Hiiumaa sõidupeale ma tahan sinna nii väga minna. Meil on ka üks noor töötaja ta on päris lahe. Ta paneb alkohooli välja, päris noraalne kuju paistab olevat. Muidgi ma ei tunne teda veel nii hästi kui Kristot aga ikkagi on vähemalt kellegiga midagi arutada. Ja asjalik paistab ta ka olevat. Hea et sellised noori ka vahest mele tööle võetakse. Ma olen hakkanud ka raha hoidma ei kuluta mitte millegile eriti. Sest ma pean kunagi ka õppima raha hoidma. Mõtlesin et tellin endale EMT internetti aga ma arvan et pole mõttet. Õnneks saan mõistuse vahel päris korralikult pähe. Ei tee enam nii meeletuid otsuseid kui ennem. Aga ma loodan et see tuleb ka kasuks.

No comments:

Post a Comment