Thursday 25 June 2009

Kolmapäev 24 juuni

Täna äratas mind ülesse Arvo telefooni kõne millel ma ei reageerinud. Ma teatsin mida ta tahab et ma läheksin tema eest tööle või siis tahtis mind jälle sõimama hakkata, mida ta on ikka teinud kah. Nii ma ärkasin ootatust varem aga pole midagi. Siis helistati mulle Selverist ja küsiti et kas ma ei saaks tööle tulla kuna arvo ei tulnud ütlesin et ei saa. Ma tahsin lihsalt endale ka peale selliseid päevi veidi puhkust lubda. Vaatasin telekat a tuntsin ennast niisama vabalt. Lõunast läksin poodi ja helistasin veel ka Selverisse ja küsisin et kui tõesti mitte kedagi teil sinna tööle panna ei ole siis ma võin ju tulla kella 15.00 siis pidin ma minema Võhmasse Saimoni juurde grilli peole. Nii ma siis tegingi olin veidi aega tööl siis jooksin jälle bussi peale et võhmasse sõita. Ma pole nii ammu Võhmas käinud ja tahsin ka saimonit näha. Siis jõudis kätte aeg mil me läksime Saimoni juurde. Seal oli nii palju rahvast ja väga paljusid inimesi ma ei tundnudki. Aga õnneks oli ka Sveta seal ja saime temaga uttu rääkida. Tore õhtu oli saimoni juures. Saime head saslõki süüa. Ja siis veel seltskond oli ka ideaalne. Nii see õhtu siis seal mõõdus, ja pärast saimonit läksime me sveta juurde mitte kõik vaid meie emaga. No eks see päev oli ka väsitav aga ma pidasin vastu. Koju jõudes pidin ma mustuse proovi ära tegema. Et tervise tõentit ültse saada on vaja mustuse proov ära teha, siis veel rõnkenis ära käija ja siis jälle arsti juurde tulla. Matile helistasin ka et kas mind on siis vaja sinna Tallinasse laulu ja tantuspeole, ta ütles et kui ma tahan tulla siis ma võin ju tulla aga ma ei tea mida ma seal tegema hakkan. Eks mati ise teab mida ta mind tegema paneb.

No comments:

Post a Comment