Monday 22 June 2009

Esmaspäev 22 Juuni

Täna ärkasin ikka ilusti ülesse, kuigi kartsin et magan sisse. Kella 8.00 pidin juba arti juures olema nii et mul polnud eriti palju aega. Käisin arsti juures seal polnud peale minu mitte kedagi. Rääksisin arstile et tahan teha tervise tõentit ja ta ütles et ma pean minama haiglapeale mustuse proovi ära viima. Seda ma saan teha alles neljapäeval. Ja siis rääkisin talle ka oma jalgade probleemist et minu jala põlved valutavad. Ja siis ta lasi mulle teha mingi vere proovi. Ma ei uskunud et ma nii kiiresti toime tulen, kell 8.15 olid mul kõik tehtud ja hakkasin tagasi kodupoole minema. Teepealt kohtasin Eerot rääkisin temaga veidi aega ja siis läksin edasi kodu poole. Tööle jõudes oli juba seal mjuba hullumaja, parkla oli autodest täis. Üldiselt oli täna täisa hullumaja, ma ei saanud isegi mitte eriti puhata ja hinge tõmmata. Nii palju oli tööd saalipeal ja taarat toodi ka täna meeletult. Nii ma siis jooksingi müügisaali ja taarapunti vahet. Mõtlesin et õhtulks läheb vaiksemaks aga ei läinud rahvas ikka poes meeletult palju. Ja siis veel ka see taarapunkt inimesed tulid suurte kottidega taarat tooma. Ma ei saa sellest aru kuidas neil saab nii palju taarat olla, sest alles eelmise kuu lõppus tõid ka nad meeletult taarat. Aga ju siis ongi nii et kui tuleb kuu lõpp siis hakkab ka taarat rohkem tulema inimestel hakkab raha otsa saama ja kuskilt ju tuleb raha saada. Ju nad siis toovad oma pudelid ära. Ma ei taha ette kujutada mis homme hakkab toimuma. Homme tuleb ju veel rohkem rahvast, ma ei tea kas ma pean vastu aga mis seal ikka pean vastu pidama. Mõtlesin et nii kaua pean tööl vastu pidama kui maksud makstud saavad siis vaatan mis edasi saab kas pean vastu. Õhtuks koju jõudes olin ma ikka omadega täitsa läbi ma pean kohe puhkama minema et homme vormis olla. Täna sain teada ka ema saladuse, mida ta eile minu eest varjas. Nimelt seda et ta läheb Soome. Ja mind ei võetagi kaasa, las ta siis läheb see rööm tallegi veel on jäänud. Mina näiteks pole see aasta peale rootsi kuskilo käinud ja seal käisime ka koos ema ja Sveetaga. Ta tõi mulle etteheiteks selle et ma lähen ju folgile. Ma saan aru et mind ei tahaeta mitte kuskile kaasa võtta ja nii ma peangi ise igele poole minema ja vaatama kellega saaks minna. Tema läheb Veeraga, see on ammu juba selge et ma neile ei meeldi ja nad mind mitte kuskile ei taheta kaasa võtta. Nii peangi rohkem omaette hoidma. Olen nagu üksik hunt siin ilmas mitte kellegile mind vaja ei ole käin ainult tööl ja seda ka niikaua kui saanu. Mul nagu polegi mingit eraelu, las mad siis lähevad ja sõidavad. Nii ma siis püüangi siin ilmas üksi hakkama saada. See teeb vahel haiget aga mis seal siis ikka. Mis ei tappa teeb tugevaks.

No comments:

Post a Comment