Thursday 25 June 2009

Neljapäev 25 Juuni

Täna ma ärkasin suht normaalsel ajal n imelt kell 8 ema sõi hommikust aga mina ei saanud midagi. Sest meil pole võhmasse midagi ostetud. Siis ema läks juuksurisse ja mina sinna oma jalga ei tõsta. Las nad siis olla omaette ja tehku mis tahavad. Kuigi ma tean et see vihkamine ei vii mitte kuhugile. Aga ma olen lihsalt neis pettunud, aga mis seal imestada nad on ju sellised koguaeg olnud. Ma siis ostsin midagi endale poest ja sinikaua kui ema juusuris oli sõin mina oma hommikusööki. Viljandisse jõudes pidin ma minema haiglasse oma proovi ära viima ja sain küllalti kähku selle tehtud maksin raha ära viisin proovi sinna ja oligi kõik. Nii kiiresti pole muil haiglas mitte kunagi näinud. Esmaspäevaks pidid nad proovi vastuse Perearstile saatma. Päeval ma ei teinud mitte midagi ema tahtis et ma mõned plaadid valmis teeksin ja ma ütlesin et veera jaoks ei tee ma mitte midagi. Aga lõppuks ma siiski tegin, ema uuris ka arvuti poes et kui palju maksab seal mkingi plaadi tegemine 100 krooni plaat. See on ikka jube, 100 krooni plaadi eest. Täna oli meil suhteliselt ilus ilma ja mõtlesin et helistan Ailile ja küsin et mis ta teeb? Aili ei teinud mitte midagi ja mõtlesin et kutsun ta siis jalutama. No eks meil ole ka Ailiga paremaid aegu. Ma ei saa aru et miks ta niimoodi suhtub minusse ta võttab mind alati ui sõpra ja nii see vist jääb alatiseks. Tema otsib meestes ilu ja kuna ma ei ole eriti ilus siis tulen ma kõne alla kui vaid sõber. Käisime ka Selveris ja seal oli minu üllatus suur kui sain kelleltki teada et ma pean vist varsti seal iga päev hakkama tööl käima. Ma ei saanud algul aru mida ta sellega mõtles ja ütlesin et meil on ju puhkuse asendaja olemas nii et ma ju ei pea iga päev tööl käima. Ja siis sain aru et kas arvot pole täna ka tööl, ja mulle õeldi et teda enam kaua tööl ei hoita. No ma ei saa aru mis arvo mõtleb meil kõigil on ju Jaanipäv olnud aga me oleme jõudnud ka tööle. Mina ei saa ültse aru mida ta endaarvates mõtleb. Ja eks ka ülemused on talle nii mõnegi mõõdapaneku andestanud. Aga nüüd vist on kõi aga see pole veel päris kindel, sest ta võis ju endale ka haigus lehe võtta. Kuigi ma ei saa aru siis mis selle haiguse nimi on. Eks näib mis saab, mina enam niisama jutte ei võtta tõsiselt senikaua kui midagi juhtunud ei ole sini on arvo veel tööl.

No comments:

Post a Comment