Tuesday 9 June 2009

Teisipäev 9 juuni

Täna oli õnneks minu viimane tööpev. Ja see oli tõesti hea nüüd tuleb praktilselt nädal aega puhkust, mil ma ei pea tööle mõtlema. Täna kanti ka mulle palk üle ja see oli üllatavalt normaalne. Nii et palgaga võin selverist täitsa rahule jääda. Maksin siis ka oma asendalele 2 tööpäeva raha ära nii et nüüd on kõik korras. Täna ma ei saanud korralikult lõunatki süüa nii palju oli tööd. Aitasin ka lao inimesi nii et saalis oli tööd a laos olin ka abiks. Suhtelistlt kiire ja väsitav päev oli täna koju jõudes olin omadega täitsa läbi. Aga ma lohutan end sellega et mul tuleb nüüd 6 vaba päeva järjest. Pühapäeval muidugi lähen saunapeole mis mulle ka meeldib. Neid ühiseid üritusi on viimasel ajal aina harvemaks jäänud ja püüan ikka nendest osa võtta mis veel on. Töökaaslastega on mõnus vahest koos olla vabamas seltskonnas kui ainult tööl. Nii et on lahe üritus siis ikka läheme. Saan õnneks betti autoga minna sinna Kärnasse. Ma rääksin ka täna selle uue töötajaga kes meile tuli alkohooli laduma. Ta tahab endale jalgpalli treeneri litsensi endale teha. Siis saab ta jalgpalli treeneri kutse. Aga selleks ta peab 2 treenerite koolitust läbima mis ei ole mitte odavad. Nii et ta tahab hakkata jalgpalli treeneriks mis ei ole sugugi kerge amet. Ma loodan et kui ta kunagi oma meeskonna teeb mida ta juhendama hakkab saan ka mina sinna mängima minna vähemalt ma loodan seda.

No comments:

Post a Comment