Saturday 6 June 2009

Laupäev 6 Juuni

Täna ärkasin suht vara, juba kella 05 ma ei saa aru kuidas ma ei saa puhkepäevadel magada. Aga õnneks kui ma teleka mängima panin siis suutsin siiski taas magama jääda. Kui üles ärkasin oli kell juba 10 saamas. Ma ei tea mis mul täna viga oli pea valutas ja siis koht ei olnud ka eriti korras. Käisin korra tiiru linnapeal ära emaga poes. Ja koju jõudes sõin midagi ja siis ei püsinud mul mitte midagi sees. Oksendasin 2 korda nii kui midagi sõin siis veidi aja pärast oksendasin ka kohe. Aga õnneks võtsin rohtusid ja õhtuks oli taas kõik korras. Täna magasin täna praktiliselt terve päev nii et ma ei teinud täna mitte midagi erilist. Juhtusin ka juhuslikult vaatama Eesti-Ekvatoriaal-Guinea ja oli päris ilus mäng. See mäng oli ka Martin Reimi lahkumis mänguga. Martin Reim on Eesti koondises eest mänginud 157 korda. Ja mäng oli päris vaatemänguline. Eestlased asusid juba kohtumise 8 minutil juhtima värava autor oli Kristen Viikmäe. Tese värava autoriks oli Tarmo Kink. Ekvatoriaal-Guinea mängijatel ei olnud Eesti vastu mitte mingisugust võimalust. Eestlased olid kõiges neist üle. Eesti väravavahil hakkas tõesti igav sest Ekvatoriaal-Guinea ei suutnud mitte midagi suurt eesti värava all mitte midagi suurt korda saata. Nad ei suutnud isegi mitte ühtegi värava lõõki teha eesti väravale. Esimese poolajal said vastased ka ühe punase kaardi ja pidid kohtumist jätkama vähemuses. Ega tene poolaegi esimesest ei erinenud kuigi vastastel oli rohkem võimalusi aga meie kaitse oli piisavalt tugev ega laskud vastased meie trahvikasti. Eestlastel oli mittu väga head võimalust mis jääti kasutamatta. Vastased vahetasid ka väravavahi ära, ja uus väravavaht oli olukordades palju kindlam. Aga siiski lisaaja esimesel minutil Sergei Zenjov Ja seisuks oligi 3:0 Ja sellise skooriga ka kohtumine lõppes. Oli ilus mäng. Tükk aega pole Eestlaste esitluses nii ilusat jalgpalli näinud. Aga siiski vastane ei olnud vist ka kuigi tugev. Järgmise mängu peab Eesti Portugaliga ja see on hoopis teist laadi mäng. Ega Portugal Eestile mingeid võimalusi ei kingi aga ma loodan et eestlased saavad hakkama. Vähemalt sel koral Võitsime meie mängu mida eriti tihti ei juhtu.

No comments:

Post a Comment