Sunday 7 June 2009

Pü hapäev 7 juuni

Täna oli suhteliselt igav päev. Ei teinud mitte midagi erilist puhkasin ja muud ei midagi. Lõuna ajal käisin korra linnapeal ära seal olid meil Hansapäevad. Ostsin endale ka ühe prae tahsin hirmsasti šaslõkki ja ostsin endale siis ühe prae. Kuigi jah hinnad olid suht erinevad Kõikudes 65-75 krooni vahel. Aga mina näed sain 50 krroniga ühe šašlõkki prae. Oli suht maitsev. Ma ei usu et ma kuskilt odavamalt oleks saanud. Vaatasin ka veidi vormel 1 aga seal ei olnud mingit pinget ikka olid eskohal Brawn GP sõitja. Selleks korraks oli selleks Jenson Buttoni. Vormel 1 on nii igavaks läinud sest üks meeskond on teistest peajagu üle. Feraalidel on see hoaeg vist küll õudusunenägu. Nad pole korralikku autod valmis teha nii et seekord on nad küll väljaspool konkuresi. Kuigi jah palud meeskonndad tahavad teha oma sarja. Sest rahvusvaheline Autospordi Asosatsioon tahab teha nii et meeskonna oleks rahalimene ülempiir. See ei ole nema normaalne kui meeskonnale pannakse rahaline ülempiir siis ei saa ju kallid auto arendusi teha. Ja eks need meeskonna ülalpidamis kulud pole ka kuigi odavad. Mina mõtlesin et läheks ka kunagi f1 vaatama aga hetkel ma küll sinna ei taha minna sest see tundub nii igav.

1 comment:

  1. http://ratastooli-tiia.blogspot.com/2009/06/puuviljameemid.html - sullegi meemide mäng.

    uuri ja ürita :d

    ReplyDelete