Sunday 21 June 2009

Pühapäev 21 Juuni

Täna oli suht rahulik päev ei toimunud mitte midagi erilist. Tuntsin ennast kuidagi vabalt ja puhkasin täna terve päeva. Käisin korra vaid poes ja muud ei mitte midagi. Mõtlesin et käin ka üle tükki aja ka Muusikapoest läbi ja ma ei kahetsenud et ma seda tegin sest ma läitsin seal ühe päris huvitava plaadi. Nimelt oli andnud ansambel Põldsepp ja Pojad andnud välja CD mille ma pidin kohe kindlasti endale soetama. Ja püütsin ka selle plaadi enda telefooni panna ja see mul ka õnnestus kuigi see ei olnud eriti kerge. Sest ma pidin kõik laulu nimed ja esitaja ja kõik muud loo andmed ise sisse trükkima. Peale lõunat käis meil ka Aino külas üle tükki aja käis ta meie juures ja temaga oli nii hea rääkida. Üle ültse on temaga väga hea suhelda. Õhtul vaatasin ka Käsipalli Eesti- Islandi mängu mis lõppes viigiga. Me saime Olümpja hõbetalt viigi see on väga suur saavutus. Kuigi ka võit ei olnud meil mitte kaugel, Lihsalt me pole vist harjunud nii hästi mängima ja kuni lõppuni. Aga muidu oli ilus mäng. Me ei kartnud Islantit ja see oli kõige tähsam. Ja Island sai ka teada et pole me nii nõrgad midagi. Ka meie oskame mängida ja mängime päris hästi kui saame. Kuid oleks tahnud võitu aga ka viik on päris hea me ju Islandil kaotasime ja siin mängisime viiki siin näitasime neile hoopis teist mängu. Aga jah me võime ka ükskord euroopa tugevamate Käsipalli riikidega mängida kui võrdne võrtsega. Aga selleks peame kõikepealt kõvasti trenni tegema ja küll see aeg siis ka tuleb. Ma ei saa aru miks ema minu eest salatseb, või on tal midagi minu eest varjata. Miks muidu ta ei saa minu kuuldes telefooniga rääkida. Ma ei saa aru miks ta mind ei usalda. Olgu sellega kuidas on peasi et ta ise teab mis teeb.

No comments:

Post a Comment