Thursday 18 June 2009

Neljapäev 18 Juuni

Täna ma oleks äärepealt sisse maganud ema ajas mind õnneks ülesse. Kui üle tulin oli selline kehva olemine nagu oleks öö läbi pidu pannud ja joonid. Aga mis teha selline see elu see kord juba on et tööle peab ikka minema, ükskõik kas käisid õhtul peol või mitte. Nii ma siis läksingi tööle aga täna andis mul jalg terve päev tunda valutas. Mitte põlv ei valutanud vaid põlves allapoole lõi vaqhest selise valu sisse et ei saanud midagi muud teha kui vaid lonkasin edasi. Täna siis oli jälle see päev kui ma Kaubavastuvõttu appi läksin pappi pressima.Ega mul seal müügisaalis eriti midagi teha ka polnud. Taarat tuleb ka endis tempos edasi. Selle kahe päeva jooksul mil ma tööl olin ladus ma ära 20 kasti klaas pudeleid. See on 400 pudelit 2 päevaga see on ikka päris normaalne. Vahes oleme me ka aluse täis saanud 3 päevaga aga sel korral jäi alusest 10 kasti puudu. Viisin Maidole ka oma vana Motorolla telefooni ära mis ta seisab siin niisama. Mul on neid telefoone ka nii palju olnud. No kui võtame aluseks 2007 asta siis sellet ajast siiamaani olen ma ostnud 5 mobiili millest üks varastati ära. Nii et ma olen ikka päris palju neid moblasi endale soetanud. Aga nüüd aitab need mis on need jäävad ja kui midagi väga tõsist mobiiliga ei juhtu siis ma uut mobiili endale enam ostma ei kippu. Või kui tuleb välja selline mobiil mis mulle väga meeldib ja selle mobiili sisu vastab ka minu ootustele. Mina olen mobiili valtkonnas oma valiku teinud selleks on ikkagi Nokia. Esiteks see et tal on mobiili valkonaast väga suured kogemused , tema telefoonid käivad ajaga kaasas, mobiilide tisain on ka suht hea. Ühesõnaga selle firma telefoonidel on kõik see olamas mida ma ühelt mobiilit ootan. Nüüd lõppukt tuleb mul kaks vaba päeva. Homme pean minema pere asrsti juurde tervise tõnetit tegema. Matti tahtis mind kuu algusel Tallinasse kaasa võtta kuigi ma ei saa 02 juulil sinna minna vaid alles 03 aga hea seegi ütles mati. Eks vaatame mis sellest asjast siis saab. Ma eriti ei looda selle peale, sest ta on ennemgi lubanud mind kaasa võtta ja pole võtnud. Eks vaatame kuidas sel korral läheb.

No comments:

Post a Comment