Tuesday 2 June 2009

Teisipäev 2 Mai

Täna oli suht vaikne päev. Ei juhtunud ega teinud ka mitte midagi lihsalt puhkasin. Homme lähen jälle tööle ja siis olen 3 päeva järjest tööl püüan vastu pidata. Käisin täna ka Malle juures algul ei teadnud ma mis kell ma peaksin seal olema siis Malle helistas mulle ja ütles et ma peaksin kohal olema kella 11 . Lõppuks jõutsin ka oma pildi valmis teha. Iseasi kui hea see tuli. minuarust oli pilt suht harju keskmine. See ei ole mingi minu parim töö aga näitustele võib seda pilti ikka panna. Ma vaatasi täna ka uue eesti filmi Boratiino lõppuni. Oli suhteliselt hea film, sea filmi vaatates tekkis tunne et eestis on veel inimesi kes oskavad filme teha. Selles filmis oli suht hea muusika ja üldiselt oli ta päris hea noorte film nii et ma võin seda filmi soovitada ka sõpradele. Nii et ma püüan ikka ennast eesti kultuurieluga kursis hoida nii palju kui suudan. Näiteks teatris olen ma käinud kuus korra. ja näitustel käin ka siis kui aega saan. Aga üldiselt peaksin ma käima rohkem fotto näitustel, kuna ma ise tahan sellega tõsisemalt tegelema hakata. Singel on nüüd ka suve resiimil. See tähendab seda et seal midagi erilist ei toimu aga seal on ikka keegi olemas. Eks see ole õige kah nad peavad ka puhkama.

No comments:

Post a Comment