Monday 15 June 2009

Pühapäev14 juuni

Täna oli suhteliselt rahulik päev. Ma ei teinud mitte midagi. Lihsalt puhkasin ja tuntsin enneast hästi. Krissi nägin ka taas üle pikka aja temaga oli ka mõnus rääkida. Polnud ma ju teda nii kaua aega näinud. Ta tahtis meie välisukse võttit aga mitte ükski võtme pood ei töötanud et me oleksime saanud võttit teha. Siis vaatasime filme ma juba kartsin et pean uue DVD mängija ostma aga ei pidanud mängis päris ilusti. No eks ma olen selline laristaja kui midagi minuarvates korralikult ei tööta siis ostan kohe uue. Aga see ei käi ju nii mis siis vanadest asjadest saab kas viskan need minema ? Ma üldiselt tahan jah endale uut DVD mängiat osta aga see kord midagi kodukino laatset. Nii siis jõudis kätte aeg mil ma pidin Selveri juurde minema ja sealt edasi Sauna peole. Kuigi jah ma poleks viitsinud mitte kusikele minna aga ma siiki läksin. Ma olen viimasel ajal ikka päris laisaks läinud. Pean ennast kuidagi kokku võtma ja ikka väljas ka käima ja üritustel. Selverist ostsin ka endale Dingo kontserdi pileti ära see on see kontsert kus ma tahan kindalasti olla. Mulle meeldib õutsalt Ding. Nii siis oligi aeg käes et minna saunakale. Meil oli kokku 9 autot kes kõik meiega tulid. Selline tunne tekkis et oleme pulmarongis nii pikk rivi tuli neist autodest. Kohapeal oli ka päris mõnus algul lasti meil rahulikult hinge tõmmata ja siis läksime väikselele jalutuskäigule ümbruskonda. Käisime ära kabeli mäel kus oli lõvi. Ja siiis veel näitati meile Kärstna kooli ja Nägime ka raamatukogu ja Bolikliinikut. Nüüd oli aeg hakkata vaikselt tagasin minema hakkata. See matk oli ikka päris pikk, päris palju tuli maha kõndida. Aga meid see ei heitutan ud sest me teatsime et varsti tuleb lõpp. Sihtkohta jõudest läks sõõmine ja joonime lahti. Eks see matk tegi kõiki näljaseks. Oli võimalus ka sauna minna aga mina ei hoolinud sellist oli küll inimesi kes saunas käisid aga mina mitte. Tansisime laulsime ja meil oli päris lahe seal koos olla. Selliseid ühisüritus võik rohkem olla. Me ju teeme ainult tööd ja ei puhka ega lõõgastu ültse. Kou jõutsime alles järgmise päeva hommikul kell oli siis juba 01 a me olime kõik väsinud aga õnnelikud. Oli tore üritus ja päeva teine pool

No comments:

Post a Comment