Friday 26 June 2009

Reede 26 juuni

Täna on siis see päev mil ma pean praktiliselt üksi kods olema terve nädala. Ei tea kas saan hakkama? Tuleb saada pole midagi teha, ema ju tuleb varsti tagasi. Las tal siis olla ka üks väike ja lõbus reis ja puhkus.Täna siis läksin taas tööle püütsin Arvo kohta midagi teada saada ja saingi. Ta on ikka mel tööl edasi, sest ta oli kaval ja võttis haiguslehe. Ta tuleb teisipäeval taas tööle ja ülemused ei saa mitte nidagi teha. Ta on veel õige mees kah. Kas siis tõesti ei ole miite mingisugust võimalust et ta lahti lastakse. Tundub et mitte, nii palukestki mul seda oligi teadmine et teda ei vallantata teeb ikka südame täis küll. Kus siis on see võrtsus üks käib korralikult tööl, ja teine kukkub pühasid tähistama pikkemalt kui nad on ja siis tuleb tagasi tööle nagu õige mees. Ma tahaks küll seda arsti näha kes talle haigus lehe andis, sellelt arstilt tuleb arsti litsents ära võtta. Nii et mul tuleb veel pikka aega arvoga koos töötata. Täna siis arutasime ka seda et kuidas me suve päevasid tähistame, ja tegime välk koosoleku saamaks teda kõikide arvamust. Mina vist nendest suve päevadest osa ei võta. Lihast ei jõua ju igale poole, ja ma pean ka järgmisel päeval ka tööl olema. Lihsalt ei jõua igale poole kuigi tahaksin. Aili käis ka minu juures Selveris, ma ei tea aga ta toob naeratuse minu näole. Kuigi jah me saame olla vaid kui sõbrad. Ma ei tea miks aga ta lihsalt meeldib mulle. Kuigi see tunne vist ei ole vastastikune. Tema ootab oma unelmate printsi, ja mina see ei ole. Vähemalt mull jäi tema juttu põhjal selline mulje. Kuigi ma tean et ta alles läks Erost lahko aga siiani ta mõtleb tema peale. Ta on ju temaga olnud koos ju 5 aastat, ja need aastad ei unune ju kiiresti. Ma ütlesin talle külle et ma näitan sulle hoopis teist maailma aga ta vist ei taha seda. Ja mul ei ää mitte midagi muud üle kui sellega leppida. Ja ma väga loodan et ta leiab oma õnne, kuigi see on väga valus aga ma soovin talle ainult head. Töö juures oli täna suhtelist mõnus päev. Kuigi taarat tuli meeletult palju ma ei jõudnud vahest enam nii kiirestintaarapunkti jookstam kui vaja oleks olnud. Ma loodan et homme tuleb sama mõnud päev.

No comments:

Post a Comment