Tuesday 23 June 2009

Teisipäev 23 juuni

Täna ärkasin suht normaalselt ülesse. Mõtlesin et maganb sisse nii väsitavat tööpäeva aga näed sain ikkagi ülesse. Veidi kodus oldud ja siis kohe tööle. Läksin täna jala tööle sest ilm oli ilus ja mõtlesin et jalutaks veidi. Tööle joudes oli kõik normaalne ma kartsin ise hullemat. Et nii palu rahvast on poes et ma ei mahu ise ka liikuma. Aga õnneks see ei olnud nii. Üldiselt oli täna vähem rahvast poes kui elile. Mulle vähemalt tundus nii, see ei tähenda seda et rahvast ültse ei olnud oli ja oli päris normaalselt. Kodus ma sõin kõhu täis aga see rabelemine ja jooksmine tegi mu kõhu taas tühjas. Kuna poes oli nii palju rahvast siis mul polnud lootuski normaalse ajaga poes ära käija. Ja nii ma siis läksingi Bizza baari sõõma. rahvast oli kuni õhtuni õhtu oli vähemalt vaikne, ega me poleks suutnud ka rahvast kaks päeva nii palju teenindada. Aga õhtuks olin ma ikka päris väsinud. Jaanitule ma ei lähe lisalt ei jõua minna olen lihsalt nii väsinud. Las teised pidutsevad ka minu eest ma lihsalt ei suuda peale tööd veel kuskile minna. sellised minu pühad on juba teist aastat olen jaanipäeval tööl aga pole midagi ma olen sellega harjunud.

No comments:

Post a Comment