Friday 19 June 2009

Reede 19 juuni

Ma ei tea milles asi on kui tööle lähen on ärkamisega probleeme, aga kui on vaba päev siis ärkan jälle liialt vara. Näiteks täna ma ärkasin uba kella 03.20 ülesse. See ei ole normaalne. Aga siiski ma ärkasin nii vara ja pole midagi teha eks ma pean siis kuidagi muutuma, või on mul stress. Täna oleks ma jälle ühe suure vea teinud, nagu mul nei võlge vähe on tahsin neid juurde võtta. Asi nimelt selles et ma ei oska elada pean kõik mis teenin ära kulutama. Aga mis siis saab kui mul tööd enam ei ole. Ega panka see ei huvita maksud ju vajavad maksmist. Ja mina selle asemel et makse likvideerida tahan koguaeg neid juurde võtta. Asi on nimelt selles et mul on läppakal akkuka midagi viga tähendab arvuti töötab vaid voolu võrgus. Ja uus akku maksab mingi 1500 krooni ja mina selle asemel et uus akku osta tahtsin osta ue arvuti. Ega palju ei puudunudgi vaatasin kõik veebilöehed läbis kus olid arvutid müügil ja siis selgus et Elisas saab kõige odavamalt. Aga sellel on ka oma varjatud külg arvuti saad küll odavalt aga pead olema 24 kuud klient ja maksma iga kuu netti eest mingi veidi üle 500 krooni. Ma mõtlesin et ei see ei lähe mitte. Siis kolasin elioni veebipoes ringi ja seal leitsin küll endale midagi mida oleks tahnud aga siiski oli mul niipalju mõistust peas et ei hakkanud sealt midagi ostma. Käisin veel ka Elioni esinduses olin tükk aega seal aga täna oli rahvast suht palju linnas nii et ma ei pääsenud seal lõõgile vaid ainult vaatasin. Minuga pole vist mitte midagi muud teha kui peaga vastu seina ma kardan et siis ka mõistus pähe ei tule. Aga ma ise arvan et kõik algab kodusest kasvatusest, kui ema on midagi järelmaksuga võtnud siis mõtlen et võib ju ka võtta kui raha eriti ei ole ja seda asja väga tahaks. See on nii ube ma ei taha sinna kohta tagasi minna kus ma kinagi olin nimelt ma ei jõudnud oma järelmakse maksta. Helistasin ka arstile esmaspäeval enne tööd lähen sinna hakkan siis tervise tõentit tegema. Eks seda näha ole kas seda vaja ka kunagi läheb. Krissi nägin ka täna rääksin ka talle kui loll ma ikka olen ja mida ma teha tahsin. Õnneks tuli mõistus päehe tagasi hakkasin vist mõtlema selle töökoha peale et see ei ole ju nii kindel. Et mis siis saab ku see töökoht ära kaob, hetkel ei ole me ju mitte millegi eest kaitstud. Kõik lõppes seekord õnnelikult aga ärgmine kord ei pruugi nii õnnelikult kõik lõppeda. Ma peaks ju olema targemaks saanud aga näib et mitte piisavalt. Ma ei õppi enda vigadest. Ju mul ei ole peas ikka kõik päris korras peaksin vist minema arsti juurde see ei ole ju enam normaalne ma ei saa ise ennast varsti niimoodi usaldada. Ma ei tea mida teha ma kardan sest PSP läks ju samamoodi õnneks ta ei olnud eriti kallis aga seda ma käisin ka tihti vaatamas ja kuni lõppuks selle ära ostsin . Ma ei taha et see kõik korduks. Aga see kõik ju sõltub minust ei kelleki teisest pean tugev olema. Aga see tugevus ongi minu nõrk koht annan ahvatlustele järele tagajägedele mõtlematta. Aga kõik pean hakkama võitlema olgu kas või see minu viimane võtlus, aga nii see enam edasi kesta ei saa.

No comments:

Post a Comment