Monday 8 June 2009

Esmaspäev 8 juuni

Täna oli suht vaikne ja rahulik päev. Ei suutnud hommikul mitte kuidagi ülesse tõusta. Uni oli ikka nii magus. Eks paljus oli süüdi ka see et ma nii hilja magama läksin. Ootasin pikkisilmi nagu paljud eurooplased valimistulemusi. Mis nagu alati viibisid veidi. Ja lõppuks nad siiski saabusid. Tulemused olid järgmised Keskerakond sa 2 kohta euroopa parlamenti, Indrek Tarand sai ka sisse, ja siis võimu erakonnad Isama ja Respublika liit ja reformierakod ja sotsaal Temokraadid said kõik ühe koha euroopa parlamendis. Mind üllatas see kui palju oli neid pretestijaid kes hääletasid inniste nimekirjade vastu ja nende hääled läksid enamasti Indrek Tarandile kuidas muidu sai ta kokku veidi üle 100 tuhande hääle. Vaid kesk erakond sa veidi rohkem aga mitte palju keskerakonnale antud häälte arv oli lõppuks 101 tuhat. Nii et sellekeks korraks on selle asjaga ühele poole saadud. Ma loodan et enam nii ränka viga ei tehta et minnakse valimistele suletud nimekirjaga. Ma loodan et sel korral nad ikka õppisid ka midagi. Töö uures oli hommiku poole suht vaikne aga pärast hakkas ikka rahvast voorima. Ja nii jätkus rahvast kuni õhtuni. Ma imestan et kuidas õhtul tund enne poe sulgemist viitsib rahvas veel poes käia. Mina küll istuks kodus ja vaataks telekat. Aga muidu oli kõik normaalne. Ma ootan juba seda Hiiumaa sõitu see oleks nagu väike puhkus kuigi me ei ole seal eriti kaua. Aga ikkagi me lähme ju teise linna saare peale näeme uusi inimesi ja meeldiv seltskond käib sinna juurde. Nii et tuleb mõnus olemine.

No comments:

Post a Comment