Friday 17 April 2009

Reerde 17 Aprill

Nii täna oli siis üle pikka aja minu teine tööpäev peale haiglat. Tööl lheb nagu ikka pean rahul olema et tööd ültse on, sest praeguses olukorras mis meil siin valitseb oma töökoht suurt väärtust. Kuigi jah ajad pole endised mis ennem seda on näha enam ei käi inimesi nii palju poes kui ennem n ju ikkagi reede ja ma arvasin et rahvast on rohkem see tähendab et mul on ka tööd rohkem aga ma eksisin. Kuigi jah ühte asja on see majandus langus meile õppetanud see on säästmine. Kui ennem ei toonud inimesed nii palju taarat ära vaid viskasid prügikasti siis nüüd seda enam nii naljalt ei juhtu. Ma ei tea miks aga mulle tundub et kõige hullem aeg on mõõdas või siiski ma võin ka eksida. On ju palju inimesi ja analüütikuid kes päevast päeva on selle asja see isegi nemad ei oska õelda milla tuleb taas tõus. Sest igale langusele peab järgnema ka tõus. Kuigi jah üks asi teeb mulle ikka muret nimelt alkohool. Ma näen noori tänaval nad ju käevad alles kooli nad suitsetavad joovad, käivad pidudel. Kas siis selline ongi noorte elu. Ma ei tea aga on ju ka korralikke noori kes panevad põhi rõhu õppimisele, neid nimetatakse nohikuteks aga kas nema siis on süüdi selles et nad tahavad võimalikult head haridust saada. Ei kaugeltki mitte nad on väga hästi aru saanud praegu valitsevast olukorrast, ilma hariduseta ei jõua sa mitte kuskile. Meil on vaja harituid noori kes suudavad meie riiki edasi viia. No näete nüüd selline minu päev siis oligi täis mõtteid ja mida ma seal tööl ikka teen kui vaid liikutan korve ja kärusid ja siis veel laon taarat kastitesse. See on juba rutiine tegevus kõik käib juba käigu pealt nagu keegi oleks mulle need töö käsud kuskile ajju talletanud. Ei miagi huvitavat, kuigi jah meil seal poes käib ikka igasugust rahvast. Kuigi jah vahest unistan tegelikult milleski muust, võik olla firma juht ise enda peremees. Aga ka sellega kaasnevad ka omad kohustused ja siis on ju ka vastutus suurem. Aga võibolla ma tahangi vatutada millegi suure ja võimsa eest. Ma ei tea kas tulen toime aga ma ei karda väljakutseid väljakutsed hoopis meeldivad mulle. Ok kõik tänaseks.

No comments:

Post a Comment