Wednesday 22 April 2009

Kolmapäev 22 Aprill

Nii täna sain lõppuks ometi voodi korda. Nimelt me emaga ostsime mulle uue voodi eelmise aasta Septembris ja oleks pidanud kohe mõtlema sellele mis kinnitused seal on . Kinnitused on plastikust see on ju kõigile selge kui kergesti plastikust osad katki lähevad. No helistasime siis sinna kus me voodi ostsime mingi jaanuari kuus juba aga kuna voodi on tootetud Malaisas siis pidime ka varu osasid nii kaua ootama. Aga nüüd oleme kindlasti kogemuse võrra rikkamad eelisame vaid eesti tootjate tootanugut. No kujatan ette et näna on minu puhkuse kolmas päev ja ma pole mitte midagi kasulikku teinud. Peaks inglis keelt veidi õppima, aga näed kogu aeg on mingid asjatoimetused ees mis segavad. Luban ennast parandada ja hakkata korralikult õppima. Lugesin ka täna äripäevast et Pangad hakkavad oma laenu tingimusi karmistama . See puututab neid panga kliente kes oma palga kärpest on jätnud pangale teatamatta. Pangaga peab tõsiselt koostööd tegema eriti just sellisel ajal mis meil hetkel valitseb. Õnneks ei puutua see mind kuigi mul on kritiit kaart võetud pangas mida ma iga kuiselt maksan aga selle summa ei ole eriti suur nii et ma saan hakkama. Peasi et töökoht alles jääks ja mind ei koondaks. Aga ka selleks tuleb vamis olla set meil on ju praegu kriisi aeg ja igal pool kärpitakse. Ega ka mina ei saa seal töökohal ennast kuigi turvaliselt tunda sest mine tea kust pauk tuleb ja siis olen selleks valmis. Püüan täna varakult magama minna ja ennast välja puhata homme on ju Boulingu võistlused. Ma tahan anda see kord endast parima tulemuse eelmise korral vistasin ma mingi 50 punkti vaid. Sell korral tahan selle tulemuse üle lüüja. Aga näib kuidas läheb kõike tähsam on ikkagi osavõtt ja seltskond kellega mängid. Võt see on kõige tähsam meil on juba oma diim seal välja kujuneneud kellega koos harjutamas käime. Nii et homme vähemalt on mul mingi tegevuski.

No comments:

Post a Comment