Friday 24 April 2009

Reede 24 Aprill

Täna oli küll suht raske ja väsitav päev. Ärkasin juba küllaltki vara et minna võhmasse sest täna tulti sinna meile aknaid reguleerima. Kuigi ma küll sain veidi magada kah päeval aga siiski olen päeva lõppus täitsa läbi. Nimelt täna matsime vanaema. Ma ei tea milels asi on alles natakune üle aasta on sellest ajast möödas mil ma oma venna matsin ja nüüd ei lähe aastatki mõõda kui pean oma vanaema matma. No eks miski ei ole siin ilmas igavane ükskord tuleb meil kõigil siit ilmast lahkuda. Kuigi alles nüüd kuis vanaema läinud on alles siis saan aru mida ma kaotanud olen. Mattused ja ära saatmine oli tõesti ilusad võik õelda et vanaema mattus oli ilusam kui meelise mattus. Aga nüüd on nad igavikkus ja loodame et seal on neil parem. Kuigi jah nüüd tulevad meelde ajad mil me vanaemaga koos olime kuidas ta meid õppetas ja kuidas ta meie pärast ikka muretses. Ta muretses meie pärast viimase hetkeni isegi siis kui ma talle helistasin küsis ta Meelise järgi ta vaesekene ei teadnud et meelsi läks ennem teda. Kui ta oleks seda ka veel teadnud ma ei tea mis siis oleks veel juhtunud. Ma ei tea selline komme on välja kujunenud et Cerli räägib teenistusel ja meenutab koos oldud aegu. Mind liikutas Cerli jutt väga tõesti mida ta rääkis vastas kõik tõele. Ta kohe oskab rääkida. Õnneks jäävad vanaemast meile mälestusest ja ma tegin mattustest väikse video eks see jääbki teda meenutama, kuigi jah siis ta ju ei olnud enam meie seas. Mattus oli tõesti ilus Johannes rääkis ja meenutas vanaema ja eks me kõik seal mõtlesime täna tema peale. Sellistel hetkedel hakkad mõtlema sellele kui üürike on ikka elu et vasrsti võib tulla ka meie kord ja selleks tuleb valmis olla. Surmaks ei saa ju ette valmistada aga siiski mina olen selleks valmis kuigi jah eks mul on palju asja siin ilmas tegematta aga ju siis on nii vaja. Täna hakkas ka Tartus palti liiga poolfinaali kohtumised korvpallis milles võttab osa ka TÜ/ Rock esimene mängis ta Kaunase Zalgarisega . TÜ/Rock pidas vastu 2 veerandine. Vaheajale mindi 44:44 viigiseisust. Aga 3 veerandajal läks Kaunase Zalgaris oma teed. Seda oli ju ka arvata sest on ju Kaunase Zalgares Balti liiga eelmise aasta võitja. Ja nüüd püüab ta oma tiitlit kaitsta. TÜ/ Rock mängib homme kolmanada koha mängu kus on ta vastaseks on Riia ASK. Ma väga loodan et pronk jääb seekord koju. Aga kõik selgub homme. Ma loodan et homme näitab TU/Rock paremat mängu kui täna.

No comments:

Post a Comment