Monday 7 February 2011

Esmaspäev 07 Veebruar

Täna oli mul suht mõnus ja huvitav päev. Hommikul käisime emaga poes ja siis tulime koju tagasi puhkasin veidi ja siis läksin singelisse Inglise keele tundi. Nii hea on seal tunnis olla me mängisime õppime uusi sõnu ja seal on nii mõnus olla. Ma tahan ikka ja jälle sinna minna sest meil on seal hea seltskond kuigi jah mulle tundub et Indrek on veidi imelikk, ta koguaeg nagu tahaks midagi õelda aga ta ütleb midagi ikka valesti. No eks see tund ongi selleks et me õppiskime rohkem keelt ja uusi sõnu. Peale seda mõtlesin minna poodi ja osta endale habeajamis keeli siis kohtasin eerot ja marketit siis läksin edasi koos nendega ja lõppuks viisin margeti ise koju ja jäin nende juurde veidikeseks mängisin veidi Colin Magreid ja see oli päris lahe mina muidugi olen harjunud sõitma täis kaasiga aga peab ka pidureid panema. Eks see ole ka paras õppimene ja raja ja auto tunnetamine. Mida aeg edasi seda paremini mul hakkas minema muidugi Eerole ja Arnole ma ligi lähedale ei saanud aga sain paraja adrenaliini laksu mulle meeldivad kiird ja võimsad autod. Rääkisin niisama ja suhtlesin Eero ja Margetiga Maarika ootas külalist nii et ma temaga eriti ei rääkinud. Aga mul oli lõbus ja see oli ka hea vaheldus. Koju jõutsin ma alles peale kella nelja õhtul. Kalli helistas mulle ja me rääkisime veidi muidugi ma saan aru et ta käib kooli ja tal ei ole nii palju aega eks ta peab ka õppima ja vara tõusma ma saan kõigest aru. Õhtul rääkisin siin nettis veel Kadriga ja me rääkisime suht kaua päris karm elu on temal seal soomes tahaks teda kuidagi moodi aitata aga ei tea kuidas. Muidugi ma tean et tal on raske ja eks ma püüan teda kuidagimoodi mõista. Olen mõenud et kudas edasi elada tööd mul ei ole peaksin kuskilt tööd saama ja mingit lisa pensionile lisa teenima. Kuigi jah kalliga peaks koos olema siis ma pean midagi ikka teenima. Olen väga kurb et ma ei saa mitte midagi teha sest tööd ju siin Viljandis ei ole minujaoks vähemalt mitte.

No comments:

Post a Comment