Wednesday 16 February 2011

Komapäev 16 Veebruar

Täna ma ärkasin suht varakult juba kella 07 sest pidin vaatama hommikul oma serjaalid ära. Kuigi jah eriti kerge mul see ärkamine ei olnud oleksin tahnud veel magada. Aga mis teha kui serjaalid nii vara hakkavad. Vaatasin oma hommikused serjaalid ära siis hakkasin vaikselt üles tõustma. Lugesin Sakala läbi mida ka eriti tihti ei juhtu, rääkisin veidi kalliga kalli on haigeks jäänud ja jäi koju. Eks see õige ole ilmad on ju nii külmad erit just hommikutti, päeva jooksul läheb ikka soojemaks. Ma käisin täna töötukassas millest ei olnud ka eirit mitte mingit kasu tööd neil mulle pakkuda ei ole ma ei tea mida ma tegema hakkan. Neil on nüüd kõik tööpakkumised ka internettis üleval nii et ka sealt saab siis nüüd pakkumisi vaatata. Peale seda läksin Singelisse meil pidi täna muusikatund tulema ja oligi laulsime täna karaooket nii et harjutasime Pärnu minekuks. Selgus ka see et me läheme Pärnusse suurma seltskonnaga meil on tellitud 13 kohaline buss muidu oleksime Autoga läinud ja oleks vaid esinejad kaasa saanud aga auto ei ole tänapäeval eritikindel sest ei tea kas ta läheb käima või mitte. Nii et siis tuli kindlapeale välja minna ja buss tellidam, eks see ole parem varjant ka siis saab ju rohkem inimesi kaasa tulla ja ema saab ka siis kaasa tulla. Ma tunnen kallist nii suurt puudust igatsen teda nii väga tahaks koguaeg temaga koos olla terve elu tahan temaga koos olla. Aga hea on see et ma saan singelis käija ja sealsetest ringidest osa võtta võibolla üritan kunagi ka oma teadmised ja huvid käiku panna fotograafija ring võiks toimuda ja siis veidivõin ka arvuti õppetust anda neid ma oskan veidi. Kuigi jah eks nendes valdkondades tuleb mul palju juurde õppida. Mis sa teed ineimene ju õppib kogu elu aga sureb ikka lollina.

No comments:

Post a Comment