Sunday 6 February 2011

Pühapäev 06 Jaanuar

Täna oli mil siht rahulik päev ei teinud mitte midagi erilist, vedelesin poole päevani voodis just nagu mulle meeldib. Siis vaatasin tennist Kaia Kanepi mängu. Esimese setti võitis kaia 6:3 mäng oli päris paljulubav. Aga siis läks Kaial mäng käest ja Hispaanlanna võitis teise keimi. Nüüd otsustas kõik kiire lõppmäng ja ka selles ei olnud meil õnne seekord oli hispasnlannal rohkem õnne. Eks see ole ju nii et vahest on meil rohkem õnne ja siis jälle vastastel. Aga muidu oli ilus mäng kahju et seekord nii läks küll järgmisel korral läheb ka mel paremini. Seekord võitis hispaania nüüd peame uut vastast ootama. Krissiga sain ka täna kokku ja jalutasime mööda linna. Ilm oli ju ilus kohe kutsus välja. Käisime siis mööda linna ja rääkisime niisama kõikidest asjadedt. Aga tema jutt käis ikka ümber naiste ju vist sellepärast et tal ei ole kedagi kindlat. Ega mina ka ei tea kas on või mitte aga minule pole ta mingit kindlat rääkinud. Khalediga sain ka veidi rääkida, temaga on nii mõnus rääkida ma saan temaga rääkida kõigest. Ta on üks minu väga häid sõpru meil on nii mõndagi ühist plaanis ja meil on koos väga häid üritusi nagu näiteks see viimane Rootsis käik. Käisime koos esimest korda linnapeal nii lahe oli see üritus. Kuigi jah mul on veel utoopine plaan ma ei tea kas see ka tõeks saab aga loodame parimat. Kalliga rääkisin ka nii armas on temaga rääkida ma ei tea kui mul teda ei oleks kas ma siis oleksin ka nii õnnelik. Ta on tõesti minu elu armastus seda ma tean nüüd küll kindlalt. Kuigi jah vahel tuleb ka meil ette lahkhelisi ja tülisi ja tavaliselt olen mina see kes järele annab, ma lihsalt tahaksin et ta oleks õnnelik. Kuigi vahel ma tinnen küll nii et ma olen temale koormaks, ega minuga ei ole kerge tean seda isegi aga püüan ennast muuta ja tõesti tema pärast teeksin mida iganes. Seda veel et ta ei ole tavaline ta on minujaoks väga erine võib õelda et Kõige erilisem kes mul ültse olnud on.

No comments:

Post a Comment