Saturday 19 February 2011

Laupäev 19 Veebruar

Täna oli mul suht rahulik päev, magasin poole päevani oleks võibolla veel voodis vedelenud aga siis tuli mul sõnum et ma saan oma mobiili karantii remondist kätte ja mobiil on Viljandi elioni esinduses. Nii ma siis läksingi elioni sain oma mobiili kätte ja oli õnnelik oma mobiil on ikka parem kui kui teised. Aga siis selgus jälle et ma ei saa menüü nuppu kuidagi moodi kasutada nupp oleks nagu kuskile kinni jäänud. Õnneks ei olnud ma kaugel elioni esindusest ja siis tuli mul sinna tagasi minna. Nüüd siis tean et ennem kui midagi vastu võttan pean ennam mobiili kontrollima ennem kui vastu võttan. Aga pole midagi saateti mobiil tagasi karantii remonti ja siis võtsin sel korral ka asendus mobiili. Algul võtsin mingi vanema mudeli aga siis tuli üks mees teenindaja ja soovitas mulle mingit muud mobiili see oli uuem mudel. Nii et elionis on ikka väga suured spetsialistid kes aitavad sind ikka nii nagu saavad. Vot Elionist on nii mõnelgi asutusel päris palju õppida. Siis helistasin Krissile ja sain temaga kokku rääkisime ja olime niisama pärast läksime veel minu juurde ja vaatasime telekat. Kalli helistas mulle ja see on ikka nii armas ma ei saa ilma temata ültse elada. Täna on mul ka parem olla kui eile õhtul nagu kõik oleks unustatud. Muidugi tagarärjed ju jäävad haav südamesse ja mõtlen ikka sellele et miks nii juhtus miks ma ei saa kallist aru ja miks ma temaga tülitsen. Näiteks täna saime nii hästi rääkida et nagu poleks midagi olnudki kui ometi ju oli. Aga mis olnud see olnud aga mis teha selline ma kord olen. Pean tegelema sellega et mul neid mõtteid tihti peale ei tuleks. Kuigi jah elu on raske aga kelle ta kerge on olnud. Khalediga sain ka rääkida arutasime ka temaga minu ära vajumist et miks ma ometi sellest aru ei saa kalli ei ole ju mitte milleski süüdi. Aga täna oli õues ikka suht külm nii et pidin soojalt riidesse panema aga kohati päikese käes oli ikka suht soe. Aga hea on see et ma sain oma eilsest mõõnast üle ja olen jälle samasugune nagu ennem.

No comments:

Post a Comment