Wednesday 23 February 2011

Kolmapäev 23 Veebruar

Juba teist päeva ärkan ma hommikul juba kella 06,30 ülesse ma ei tea milles asi on siis tutiinis või milleski muus. Hommikul ei viitsinud isegi telekat vaatata eks ole seda juba küll vaatatud. Käisime siis emaga Maksuametis ja viisime paberid ära mis nõuti ja siis rohkem pabereid ei olnudki enam vaja. Siis käisime veel ka poodides pstsime süüa. Tagasi koju jõudes hakkasin vene sõja filme vaatama veneladtel on vist täna mingi sõja püha ja terve päev näitetakse seal sõja filme. Mulle meeldivad sõjafilmid ja ma vaatasin neid suht palju täna. Ma sain ka täna entsuklopeedija 6 kõite kätte. Juba ootasin et millal see mulle saatetakse. Aga lõppuks siiski jõutsin ära ootata. Selles entsuklupeedijas oli päris palju huvitavat, Kirjutati Eestis ja Euroopa liidus ja suht mahukalt kirjutati. Esimeset maailma sõjast kirjutati ka ültse on entsuklupeedija päris hea mis peaks igas kodus olemas olema. Kalliga rääkisin ka täna ja mulle meeldib temaga rääkida, ja mri tülitsegi enam see on ime eks ma olen vist veidi muutunud. Krissi juures käisin täna rääkisime veidi kaua ma tema juures olla ei saanud sest mul algas sõja filmi. Koduteel otsustasin et peaksin kuskile joori minema ja otsustasin et koitu ja siis kuskile kirikukoori. Peaksin hakkama ka ennast veidi arendama sellepärast otsustasingi koori minna. Pidin endale uuesti digi tv salvestuse tellima sest vene sõjafilmid lõid mu resiimi sassi ja tahan uut eesti mangufilmi näha aga sõjafilmid kestavad nii kaua. Kalli tahtis minna kooli laagrisse ja küsis et kas ta võib minna mina teda keelama ei hakkanud vaid tahan et ta oleks õnnelik. Ültse tahan ma olla teine inimene ma ei taha temaga tülitseda vaid tahan olla koos temaga õnnelik.

No comments:

Post a Comment