Thursday 3 February 2011

Neljapäev 03 Veebruar

Täna oli mul suht tihe päev aga kodus ma kaua ei olnud vaid poole päevani siis läksin singelisse, ja üritasin taas oma mobiilist pilte mobiililt arvutisse tõmmata. Ja ikka ei saanud nüüd vähemat sain ma teada koha kust pilte üles leida. Aga arvutisse ma neid pilte ikka ei saanud. Käisime täna Boulingus ja mul läks seal suht mõnusalt mitte nii nagu eelmisel korral seekord sain isegi normaalse punktisumma kokku. Eks see olegi nii et iga kord läheb paremaks ja sain ka ühe hea asja teada mida pean jälgima, nii et saan hakkama küll kui vaja. Aga kurvaks teeb mind see et meid singli omasi on väga vähe ei saa isegi meeskonda kokku. Näiteks täna olin mina Ja Eerio singeli poolt nii vähemalt meie ei vea meeskonda alt ja treenime edasi. Peale poulingut läksin ma poodi lihsalt koht oli tühi. Siis jälle singelisse tagasi meil oli traama ring täna mis oli päris lõbus sai nalja aga me tegime ka veidi tööd. Hetkel püüame leida moodust kuidast ettendus kokku panna meil on midagi olemas aga see ei ole veel tervik. Tervikuks peame me selle veel tegema. Koju jõutsin ma alles kella 17.25. Nii mõnus oli mujal olla kui kodus ja lõbus oli mul ka. Kodus ma nagu ei tahagi enam olla, lihsalt ei tahagi olla mul ei ole kodus mitte midagi teha. Kalli helistas mulle mulle ka rääkisime nii hea on temaga rääkida, ma ei suuda ilma temata enam eladagi. Kuigi jah ma tahan temaga koos olla nii hea oleks see kui me koos oleksime ja lõpplikult koos ja ei lahkuks mitte kunagi teineteisest. Ma olen nii õnnelik koos temaga ma ei tahagi temast lahkuda, loodan et tema minust ka.Khalediga rääkisin ka täna veidi ta saatis mulle raha ära vähemalt nüüd ma saan arve ära maksta.

No comments:

Post a Comment