Friday 25 February 2011

Reede 25 Jaanuar

Täna ma magasin suht hästi tõusin ülesse alles mingi kella 10 kui mind ajas ülesse mobiilile tulnud sõnum. Selgus et minu mobiil oli korda saanud ja ootab mind elioni Viljandi esinduses. Nii ma siis läksingi sinna täna kõigepealt sõin hommikust ja tegin oma hommikused toimingud ära ja siis läksin elioni. Selgus et minu mobiilil oli menüü nupp ära vahetatud ja ma ei pidanud selle eest mitte midagi maksma mis oli ka hea. Sain oma mobiili kätte ja mul on hea meel selle üle et ta nüüd korras on oma mobiil on ikka parem kui mingi asendus mobiil. Kuigi jah kui sul pole teist mobiili siis on asendus mobiil hea lahendus. Käisin ka korra emt et uurida rohkem selle Nutti telefooni pakketi kohta aga siis selgus et ma ei saanud mitte midaghi teha sest seal oli mingi uus töötaja ja ta ei osanud selle pakketi kohta mitte midagi õelda. Soovitati mul homme peale lõunat tagasi tulla et siis on keegi teine töötaja ka seal et võibolla siis saan midagi teada. Kuigi ta võitis mulle et märtsist on tulemas neil uued nutti telefooni pakketid aga ma ei tea sellest hetkel mitte midagi. Kalli helistas täna mulle ja me läksime natukene tülli nimelt asi oli selles et Kalli tahtis minna sõbranna juurde ja tema juurde ööseks jääda mulle see eriti ei meeldinud. Kuigi jah mind ei härinud see et ta sõbranna juurde ´vaid pigem see et ta jääb tema juurde ööseks. Kuigi jah lõppuks selgus see et ta ei lähegi sinna sest sõbrannal oli tegemist ja tal ei olnud eriti aega. Ma ei taha hetkel mitte mingisugust uut mbiili aga ikka tõmbab mind sinna aga peasi et ma seda pakketti endale ei võtta sest mul on hetkel liiga palju kohustusi. Ma ei taha mitte midagi ma olen rahul endqa mobiiliga mis on N8 nokia oma. Kuigi jah ma jägin ka uudiseid mis Nokia kohta käivad. Kuigi hetkel ei lähe neil eriti hästi sest nad pole saanud korralikuu ´programmi mobiili tarbeks mõeldud. Muidugi IPhone ja google Android on ennast päris hästi õigustanud ennast. Kuigi nende koostöö microsoftiga on päris hea mõtte. Nüüd on see mure murtud mis programm telefooni panna. Esimene Windowsi Nokia peaks ilmavalgust nägema aastal 2012 ja vaatame kuidas tal siis minema hakkab. Krissiga sain ka täna kokku lonkisime linnapeal ja pärast läksime endla kohvikusse sööma. Kriss rääkis mulle mida ta teinud on ja mina rääkisin mida mine teinud olen. Muidu on kõik rahulik ja ma püüan hakkama saada.

No comments:

Post a Comment