Saturday 5 February 2011

Laupäev 05 Jaanuar

Täna oli mul suht rahulik päev. Hommikul käisime emaga poes süüa ostmas. Kott oli päris raske ju sa palju asju ostetud. Ja siis ma ei teinud mitte midagi vaatasin telekat ja tuntsin ennast vabalt. Ja siis hakkasin meie tennise naiskonnale kaasa elama nimel kohtuvad täna ja homme Tallinnas maailma 2 tenniseliiga esimesena läks väljakule Anett Kontaveit ta on alles noor mängija kõigest 15 aastane ja tema aeg on veel ees. Aga ikkagi mängis ta tublilt. Mis sellest et kaotas matsi. Teisena läks väljakule Meie esiereket Kaia Kanepi. Algul oli veidi närvileine sest ta jäi 3:1 taha aga siis võitis järjest 5 keimi ja sellega ka esimese setti 6:3. Siis tuli mängida ka teine sett ja seal tegid mõlemad mängijad vigu aga kaial on rohkem kogemusi ja seda oli ka väljakul näha. Ja selle võitis ka Kaia 6:2 nii et eesti sai võidi ja seis Hispaajaga on 1:1 Homme selgub kuidas meiel paarismäng välja tuleb. Kalliga sain ka täna rääkida rohkem kui tavaliselt see on nii hea me rääkisime ta emal on homme sünnipäev ja nii nad seal askeldavad koos kõik tulevad külalised. Nii et tal on täna suht kiire aga ta siiki leidis aega mulle helistada ja me rääkisime kõikidest asjadest. Nii väga tahaks kalliga koos olla siis oleks hoopis kõik teisiti. Me olekisime koos ja see on kõigetähsam, mitte keegi ei saa meid lahutada, kui ma vaid ise kõike ära ei rikku. Ma ei tea mis mul vahepeal viga on vahepeal suudan ma nii vastik olla ja mida kõike suus välja rääkida. Ma muidugi pean enneast muutma ja ma tegelen sellega päris tõsiselt. Kuigi jah ega see kerge ei ole ma pean tõele näkku vaatama pean ennast muutma muidu ma lõhun meie suhte kalliga, ma ei tahaks seda mitte kunagi. Pean tegelema endaga väga tõsiselt et ma kallile liiga ei tee oma sõnadega.

No comments:

Post a Comment