Monday 28 February 2011

Esmaspäev 28 Veebruar

Täna oli mul küll suht tihe päev, hommikul läksin Pärnusse karaooke võistlusele. Ma magasin suht halvasti sellepärast läks mul ka hommikul suht kiireks. Peaaegu oleks sisse maganud aga suutsin ikkagi õigeks ajaks kõik ära tehtud. Jõutsin isegi hommikust süüa aga seda suht kiiresti. Singelisse jõudes olid mõned inimesed juba seal ootasid juba bussi. Me võtsime veidi ka süüa kaasa, kõikidel oli midagi kaasas. Ja siis tuli buss ja sõit Pärnupoole võis alata. Bussis kuulasin ma muusikat ja vaatasin filmi. Sain teada ka seda et 29-31 Mail oleme me Leedus teatri festivalil. Meil pole mitte midagi veel valmis isegi mitte mingisigust ettendus aga meil läheb kiireks kui midagi teeme siis peame kiiresti tegema. Aga hea on see et nüüd on see Leetu minek kindel. Pärnusse jõudes eksisime natukene ära läksime vist õigest teeotsast mõõda. Aga lõppuks siiski jõutsime kohale seal oli ikka päris palju rahvast ja kõik tulid karaooket laulma. Esimese laulu esitasime ma Singeli Päevakeskusega ühiselt. Ja siis hakkasid tulema minu lood kõigepealt vana jõgi ja siis laulsin veel ka Vangile ei meeldi trellid. Ma püütsin nii hästi laulda kui suutsin antsin endast parima aga ju siis jäi väheseks sest publiku lemmikuks ma ei saanud. Põhiline on ju ikka laulmine ja et sa seda südamest teed ja sulle see meeldiks. See laulmine väsitas mind täitsa ära nii et ma olin päris väsinud. Oli ju ikka pikk päev ka ja siis veel ka laulsin ja bussisõit. Enne veel kui hakkasime koju sõitma käisime ka ka mere äärest läbi ja seal oli ka suht mõnus nii kaua polnud ma mere ääres käinud.Merel oli jää peal ja nii me käisime mõõda jääd ja see oli päris lahe. Koju jõudes sain veidi puhata aga olin nii väsinud et jäin natukeseks tukkastama. Käisime emaga täna koidu kooris laulmas, mõtlesin et ma ei aobi neile algul kuulasin vaatasin püütsin laulda kus oskasin aga see koori laul on ikkagi suht keeruline pean.palju tööd tegema aga mulle meeldib. Kuigi jah laulud olid ikka suht keerulised ja ma isegi ei saanud aru mida ja kust latlulda

No comments:

Post a Comment