Sunday 20 February 2011

Pühapäev 20 Veebruar

Täna oli mul suht mõttetu päev ei teinud mitte midagi erilist. Vahtisin praktiliselt terve päeva telekat ma ei tea miks ma seda teen aga muud ma ka ei oska teha. Hommikul vaatasin Tartu Suusamaratoni starti küll oli ikka palju inimesi minemas rajale 63km maratonile. Kuigi jah paljusi hoiatati et pange soojalt riidesse et suht külm võib olla, aga ei olnudki nüü külm kui karteti. Stardipaiugas oli -17 kraadi karteti et on -25 aga oli õnneks vähem. Kuigi jah suht suur kirometraas peab sul seljadaga olema et Tartu Maratoni starti minna. Kuigi jah suusatada on hea aga et mingi 1000 km täis saaks ja siis minna ühele korralikkule maratonile see vist ei ole minu plaan. Kalli helistas ka mulle täna ta teist päeva järjest koristas oma tuba ja tegi ümberpaigutust. Oleks mina seal oleksin teda kohe kindlasti aidanud kuigi jah eks neid aegu tuleb küll ja küll kui me kokku saame ja koos oleme. Ma armastan teda ikka nii väga ja ei taha temast mitte kunagi loobuda. Ma ise arvan küll nii et me saame õnnelikuks ja veedeme ülejäänud elu teineteisega koos. Mul on nii kahju et ta ei ela siin Viljandis siis saaksime teineteisega iga päev koos olla. Aga mis teha elu kord on juba selline karm aga õiglane, või mine tea milleks see kõik hea on et me nii tihti kokku ei saa. Aga temast ma ei tüdi mitte iial ma võiksin temaga koos olla kas või terved päevad ja ikka tahan ma temaga koos olla. Ema otsis täna oma kassi taga ta on nagu väike laps ei suuda kudagimoodi ilma oma kassita olla. Aga mis sa teed kui kass talle nii armasaks on saanud eks ta ole ka meie pereliige ja me oleme temaga harjunud.

No comments:

Post a Comment