Sunday 13 February 2011

Pühapäev 13 Veebruar

Täna oli mul suht rahulik päev vedelesin poole päevani voodis ja siis vahtisin telekat mis mulle ültse ei meeldi. Mulle ei meeldi see et ma nii palju telekat vahin. Kalliga rääkisin täna meil olid jälle erimeelsused aga me saime need lahentatud kuigi jah kerge see ei olnud. Aga siiski leitsime et me ei pea nii väikese asjade pärast tülitsema. Ja mina leppin sellega mida ta teeb ta tahab minna tädi juurde ja ta küsis minult et kas ta võib sinna minna mina ütlesin et minuga mis ma ikka teada kinni hoian ma ju tahan et ta oleks õnnelik ja muud ei midagi. Kui tema on õnnelik olen ka mina õnnelik, kuigi jah neid erimeelsusi tukleb meil ikka ette pigem minul ma lihsalt ei suuda mõndade asjadega leppida aga ma tegelen sellega. Ma ei taha ültse temaga tülitseda aga vahel tekkivad erimeesused ja me suudame need lahendada päris ilusti. Tema on minujaoks kõik ma olen nii õnnelik et ta mul olemas on ja sellepärast ka et ma sinna laagrisse läksin. See aasta lähen ma ka sinna laagrisse ja seal saame jälle kokku see on nii lahe vähemalt üks asi mis meid seob kuigi neid on veel. Ma ei tea mis ma siis oleksin teinud kui ma poleks teda seal kohanud ja julguse kokku võtnud ja teda tantsima palunud. Võibolla oleksime isegi aasta varem kohtnud 2009 aastal siis oli ka tema seal laagris aga siis ma jamasin Helinaga ja ei tahnud mitte kedagi teist. Olin ma ikka loll aga mis tehtud see tehtud. Hea et ma eelmisel aastal ikka kohtusime ja ta mulle silma jäi. Khaledile helistasin täna ta oli tööl hea et tal tööd siiski on ja me rääkisime paljudest asjadest. Mul on nii hea meel et mul selline sõber on nagu kaheld nii lahe on temaga koos olla ja siis veel käisime koos Rootsis ja seal oli ka lahe nii et järgmisel korral kui me Rootsi läheme läheme ka teisse muuseomisse ja siis võibolla lõbustusparki.

No comments:

Post a Comment