Wednesday 9 February 2011

Kolmapäev 09 Veebruar

Täna oli mul suht rahulik päev, hommikul käisin korra EMT sest mõtlesin et minu mobiil vajab mingit uut brogrammi või uuendamist. Sest mobiil ei käitu normaalselt sest kõne logi kustub iga päev kuigi on valitud maksimaalne aeg ja siis veel ka see et kui ma mobiili laadima panen siis tuleb 3.5G ette muidu on ta mul tava reziimil. Siis ma pean jälle käsitsi ümber muutma. Aga mobiili ma karantiiremonti saata ei saanud sest EMT ei olnud mulle teist asendus mobiili pakkuda mida ma sell ajal kui mu mobiil hoolduses on kasutada saaksin. Siis läksin Eloni seal oli suht suur järjekord sest inimesed ostsid endale arvuteid ja kes tahtis elioni arvet maksta nii et neil oli seal sebimist küllaga. Ma kunstsin ka seal oma mobiili brobleeme ja seal õeldi mulle et mobiilid lähevad karanti remonti alles järgmisel teisipäeval ja neil ei olnud ka mingit normaalselt asendus mobiili mulle anda. Oli küll mingi Nokia aga see oli nii algeline et sellega ma ei leppinud. Siis tulin tagasi koju puhkasin kodus isegi magasin nii kaua kui ema tuli ja siis hakkasin mingit filmi vaatama vene kanali pealt. Maido helistas mulle ma mõtlesin et mis nüüd lahti on ta ei helista ju mulle eriti aga ta tahtis mult kaamerat laenata. Nii ma siis läksingi Selverisse ja viisin temale kaamera ära ma pole juba ammu selveris käinud ega Maidot näinud. Selveris rääkisin veidi ka Arnoga ta käib nüüd mõõda euroopat seminaridel ja konverentsidel. Eks ta nüüd ole veidi ameti ühingu redelel päris kõrgele läinud. Nüüd on ta ju Turva töötajate Ametiühingu Esimees, no eks siis peabki sõitma mõõda euroopat ja ennast harima. Rääksin ka sellest et mu arvuti vajab väikest hooldust, ja ta ütles et ta võib seda teha päris normaalse hinnaga. Ja siis tahab ta veel ka minu ühe mobiili ära osta kui kalli neid enam ei taha. Ta lubas mulle minu mobiilid tagasi saata aga seni kuni mul mobiile ei ole siis ma ei saa ka midagi müüja. Kalli pole hetkel mulle täna helistanud ju tal siis nii kiire ja pole aega minuga suhelda. Khaled helistas mulle ja tundis muret et kui palju tal mobiili arve hetkel on ei olnud eriti suur mingi üle euro. Sveta käis täna meie juures ja läks õhtul ära ja siis ma rääkisn temale et on mingi buss mis läheb otse Valgevenesse Tallinnast. Ja õhtul hakkasin uurima kas tõesti saab Tallinnast Minkisse minna ja tõesti saabki mingi 3 bussi lähevad sinna aga mitte iga päev põhiliselt nädalavahetusel. Muidu on mul päevad suht sellised nagu igad päevad. Homme tuleb mul suht tegus päev hommikul pean ma juba minema laulma ja siis minema Malle juurde kunsti tundi.

No comments:

Post a Comment