Saturday 12 February 2011

Laupäev 12 Veebruar

Täna oli suht vaikne päev vedelesin poole päevani voodis nagu mulle meeldib. Ei teinud mitte midagi erilist vaatasin telekat oleks võinud kas või raamatut lugeda aga ei minu vaba aja veetjaks on saanud täielikult televiisor. Mille üle ma eriti õnnelik ei ole ma ei suuda enam ilma telekata enam eladagi see teeb küll meele kurvaks. Vaatasin ka ühte filmi mida pole ammu näinud Nimelt Kink Kongi ma olin alles noor kui see kinodes jooksis ja mulle see film meeldis. Kuigi jah mul ei jäänud sellest filmist tol ajal mitte midagi meeldi nii oligi seda nüüd hea vaatata. Ma ei mäleta seda kas seal olid eesti suptiitrid või mitte, aga igatahes vaatasin ma tänana seda filmi. Kalliga rääkisin ka täna suht palju rohkem kui tavaliselt ta helistas mulle suht tihti täna ma olen ikka nii õnnelik et ta mul olemas ta on ikka väga armas ma armastan teda nii väga. Aili helistas täna mulle korraks tahtis teada kuidas mul läheb et kas ta saab minu juurde tulla arvutit kasutama ma ütlesin et miks mitte helistan temale siis kui ma kodus olen ja mul aega on.

No comments:

Post a Comment