Monday 21 February 2011

Esmaspäev 21 Veebruar

Täna ma sain alles hommikul mingi kella 02 magama sest und lihsalt ei tulnud ja neid rohtusid mul ka enam ei ole millega ma hästi magada sain. Aga eks need rohud olegi sellised mis ongi parem kui sai neid nii palju ei tarvita. 14 Märtsil lähen Ma haiglasse ravile ja see on hea mingi 2 nädalat olen seal ja siis saan ravi mida vajan. Lubati mulle veel helistada et asi ka kindel oleks. Käisin täna inglise keele tunnis ja me õppisime täna hommikusi tegevusi. Ma märkan seda et inglise keele eesti keelde tõlkimine läheb mul suht normaalselt. Aga kui on vaja midagi inglise keelde panna see ei lähe enam nii ladusalt. Kalliga rääkisin ka täna me ikka räägime iga päev ja mulle see meeldib. Kuigi enam me ei räägi nii tihti kui ennem aga hea et niipaljugi räägime. Ma vaatasin et enam ei taha ma ni palju tehnikat osta aga ikkagi lähen vaatan elionist midagi. Aga enem mitte mul on nüüd kõik olemas mobiil ja kõik muu arvuti ja isegi tahvel arvuti on mul olemas. Enam ei taha ma mitte midagi lihsalt vaatan kuidas hakkama saada. Muidu on kõik normaalne ja püüan elada nii hästi kui võimalik. Kuigi jah reisida tahaks kuskile näiteks iisreali või kuskile mujale eksootilesele maale.

No comments:

Post a Comment