Wednesday 2 February 2011

Kolmapäev 02 Jaanuar

Täna oli mul suht tegus päev, hommikupoolikul vedelesin kodus vaatasin telekat veidi. Aga ma ei tahnud eriti kodus olla, sest ma ei viitsi selle ema lolli nägu vaatata ta ei räägi mkinuga siiamani ja ega minagi temaga ei räägi. Mida mina olen siis halba teinud vaid rääkisin svetaga muud ei midagi. Läksin Singelisse ja seal oli vähemalt normaalne olla sel ei ole inimesi kes minu peale vimma kannavad või kes minuga ei taha rääkida. Püütsin singeli arvutisse pilte panna telefoonist aga ei suutnud ma ei tea miks aga on veel asju mida ka mina ei suuda. Vähemalt pean veel midagi õppima ja juurde õppida on mul palju. Mul on vahel selline tunne et ma ei tahagi siin Viljandis enam elada sest emaga ei saa ma läbi, tahaksin minna Saaremaale ja kõik otsast alata. Kuigi jah ega see kerge ei ole aga siis vähemalt saan olla koos oma kalliga ja tema lähedal. Muusika tunnis käisin ka ja seal me harjutasime laule ja siis me õppisime ühe türgi laualu ära kuigi see oli raske püütsime me laulda. Ja siis hakkas õpetaja mult küsima et kas mina lähen ka sinna karaooke võistlusele minu nimi on kirjas. Eks see ole midagi uut minujaoks, aga tasub proovida mine tea võiblla tuleb mul ka midagi välja. Kalli helistas mulle ja me rääkisime veidi kuigi jah ta oli väsinud ja tahtis puhata siis ma lasin temal puhata. Õhtul püütsin oma mobiil id uut sertifikaati saada aga see mul ei õnnestunud helistasin 2 korda emt info telefoonile ja sealt ei osatud mind ka aitata ma ei tea miks nii keerulisei asju peab ültse välja mõtlema. Khalediga sain ka täna rääkida ja me rääkisime emt arvest tal oli see päris suur ja ta tahtis endale ka seda arvet eks ma siis saadan temale selle kui see mulle tuleb. Svetaga rääkisin ka ütlesin temale et emaga on ikka midagi väga tõsist lahti arsti juurde ta ise ju ei lähe ja probleemi endale ei tunnista. Nii ikka ei saa ja siis peavad teised kannatama see ei ole enam normaalne. Tahaksin nii väga kalliga koos olla tunnen temast nii suurt puudust tahaksin olla koos temaga ja olla õnnelik.

No comments:

Post a Comment