Monday 14 February 2011

Esmaspäev 14 Veebruar

Täna ma ärkasin suht vara ma ei tea miks ju siis polnud und. Vaatasin hmmikul ühte vene filmi kus oli üks naine oma lapsega naisel oli oma firma aga lapse ei olnud isa. Siis juhuslikult sai laps juhuslikult ühe mehega ja ütles et see on tema isa. Nad hakkasid ema teadmata kohtuma ja nende vahel tekkis side. Siis sai ema teada et keegi on algohooli joonud ega mitte ometi tema laps. Aga lõpp oli ilus mees tuli ekpetitsioonilt nende ukse taha ja jäigi sinna. Hommikul vaatasin veel ühte prantsuse serjaali ma olen seda enne vaadanud aga nüüd hakkasin uuesti vaatama.Käisin täna ka elionis viisin oma mobiili karantii remonti kaua ma pean vigadega mobiili kasutama. Nüüd siis kasutan oma tabi mobiili asemel sellege saab ka helistada. Muidugi mulle pakkuti sealt mingit asendus mobiili aga ma ei tahnud ja ega nad ei olnud eriti head mobiilid. Käsin korra ka Singelis mõtlesin et lähen varem sinna et inglise keel tundi minna. Aga selgus et tund jääb ära nii ma siis läksin koju tagasi. Ema tegi täna pirukuid ja need olid nii head. Kalli helistas mulle soóvisin ka temale head sõbrapäeva nii hea on temaga rääkida ta on ikka nii armas ja ma ei kujutaks elu temata ettegi. Ma pole eales varem nii õnnelik olnud kui praegu. Krissile pole ma täna helistanud sest mul ei võtta tab neid numbreid mis mul sim kaardi peal on. Ema helitas Ainole rääkisin temaga veidi juttu pole ju ammu temaga rääkinud. Õues on hetkel päris külm nii et ära parem välja minegi. Pidid veel hullemad külmad tulema aga mis teha peab elama ja omad toimetused ära tegema.

No comments:

Post a Comment