Tuesday 15 February 2011

Teisipäev 15 Veebruat

Täna oli mul suht vaikne päev olin kodus vaatasin telekat ja ei teinudki mitte midagi muud. Kalli helistas mulle ja me rääkisime ja see oli nii hea. Mulle meeldib temaga rääkida ja tema häält kuulda. Vaatasin ka täna ühe videolaenutuse filmi ära see oli üks vene kirjanikust kes kirjutas krinaal romaane. Ja siis ta sai tuttavaks ühe väga autoriteerse killeriga kes tappab inimesi ja miilits pole teda veel kätte saanud. Siis hakkas see kirjanik temaga koostööd tegema. Ta tegi ka ühe töö algusest lõppuni kaasa mis ei lõppenud eriti hästi sest see elukutseline tapja tahtis ka selle kirjaniku ära tappa. Nii et oli suht rahulik päev homme lähen ma linnapeale ja muusika tundi. Khalediga rääkison ka täna veidi nii hea on teada et tal normaaselt läheb ta käib tööl mida mina ei saa teha sest mul ei ole ju tööd siin Viljandis ei olegi ju mitte mingit tööd pakkuda. Aga küll ma midagi ma ikka lean vähemalt loodan seda.

No comments:

Post a Comment