Friday 4 February 2011

Reede 04 Veebruar

Täna oli mul suht raske ärkata ma nimelt pidin minema kell 10 kunsti ringi ja nii raske oli ülesse tulla, aga ma siiski sain ülesse tegin oma toimestused ära ja läksin kodust välja. Ma vaatasin et ikka püsti püsin sest väljas oli nii libe. Õnneks ma ei kukkunud maksimarketi juures sain juba Mallega kokku ja läksime siis koos Kaare kooli poole kus kohas on meie kunsti klass. Mulle meeldib joonistada täna ma hakkasin siis oma pilti värvima ja päris värvidega taas üle tukki aja. Pele kunstiringi läksin ma Singelisse ja mõtlesin et seal saan lõppuks oma sertifikaadid uuentadud ja saingi mingi 3 minti läks aega ja kõik oligi korras. Kas siis ei saa teha sellist brogrammi mis ühendub kõigite operatsiioni süsteemidega. Olin singelis suht kaua nii et kaoju jõutsin alles mingi kella 14 aeg. Mis ma siia koju ikka kiirustan kodus pole ju mul mitte midagi teha. Kohtasin ka Ailit taas üle pikka aja rääkisime natukene kuni ta bussi ootas ega temal ka hästi ei lähe töötu ja tööd pole leidnud. Ega siin Viljandis ongi midagi raske leida. Kalliga rääkisin täna veidi rohkem kui tavaliselt ja see meeldis mulle, ma ikka armastan teda nii väga. Lõppuks ometi olen ma leidnud kellegi keda ma koguaeg olen otsinud. Kriss tuli ka täna mulle külla ja me rääkisime ja siis sain ka emaga kõik korda kaua ma ikka vaikin. Vähemalt nüüd on kõik jälle korras ja võime taas normaalselt läbi saada. Krissiga oli ka päris mõnus rääkida mul on ültse vähe sõpru kellega ma koos olla tahaksin.

No comments:

Post a Comment