Tuesday 8 February 2011

Teisipäev 08 Veebruar

Täna oli mul suht vaikne päev, kuigi jah kuskil ma küll ei käinud aga olin kodus niissama aga tegin nii mõngagi huvitavat, ja tekkis mõni huvitav mõtte ka. Ma ei suuda ära imestada seda kui võrd internetiseeritud me oleme. Ega naljalt ei õelda et Eesti on e-riik ja me oleme selles valtkonnas paljudele ka teerajajateks. Hakkasin ma täna oma maksu ja tolli ametis oma tulutekralatsiooni andmeid vaatada. Ja tegin seda läbi internetti panga märkasin küll seal mingit kirja et siit saate tõendi oma laenu intresside makse kohta. Ja siis hakkasin uuesti vaatama ja selgus see et isegi oma laenu intressi makse tõendi saan ma elektrooniliselt maksu ja tolli ametile esitada. Vot nii kaugele oleme juba jõudnud ei mingit paberi määrismist ja siis veel kui palju puid me selles säästame. Mina olen üldiselt kõikidest arvetest loobunud on ju olemas igasugused e arve keskonnad ja pankadega saab sõlmida leppingu et kõik automaatselt maha läheb. Ja siis püütsin ma ka proovi valimistel osaleda laadisin programmi alla nagu seal nõutud oli ja siis edasi sain kuni mobiil id ni aga valimis keskonda sisse ei saanud enne lakkas programm töötamast ja windows püüdis leida lahendust aga ei leidnud. Siis ei jäänudki mul muud üle kui kirjutada Vabariigi valimis komisjonile oma brobleemist. Hea et see nüüd välja tuli kui oleks valimisteajal tulnud siis oleks veidi kehvasti olnud. Kas nas siis ei saa välja mõeldud sellist brogrammi mis ühindub kõikide õperatsiooni süsteemidega.Ma pean ju kodus oma arvutitagan ka valida saama see õigus on ju kõigil eesti üle 18 aastastel kodanikel. Vaatasin ka Kaia kanepi mängu Lätlannaga kuna ükski spordikanal mida mina näen seda üle ei kandnud siis pidin seda vaatama internettist. Eero Käest olen kuulnud et tema vaatab igasuguseid asju selliselt saidilt nagu From spord siis lõingi selle otsingusse sisse ja saingi selle saidi. Ja siis hakkasin mängu vaatama muidugi ma ei näinud seda ainult statistikat aga sellegagi olin rahul. Esimeses keimis läks vaja kiiret lõppmängu et keimi võitja välja selgitada ja selle võitis kaia 7:6. Tesise settis oli kaia juba vastases peajagu üle ja ei andnud temale mingeid võimalusi ja võitis setti 6:2 nii et võitis esimese matsi ja läheb edasi teise ringi. Mul tuli täna mõtte et võiks midagi oma sünnipäeval teha midai huvitavat ja siis mul meenuski et võiks minna enne teatrisse kuna 27 nagunii etendusi ei ole siis lähme 26 Martsin Stokmane vaatama. Kuigi ma ei tea sellest etendusest mitte midagi aga hea vaheldus sellegi poolet. Kalliga rääkisin ka kuigi jah vahel on meil erimeelsusi aga me saame need ilusti lahentatud. Nii hea on temaga rääkida. Kui ta helistab mulle siis läheb kohe päev ilusamaks. Õhtul käisn veel Krissi juures tal oli mingi jutt mulle kohe oli tunda et miski vaevas teda. No nii ma läksingi tema juures ja kriss rääkis mulle et kuni Mai kuuni on neil tööd edasi ei tea keegi mitte midagi. Boss oli käinud täna nendele seda ütlemas ja kõikidel oli paanika. Mis teha tuleb valikuid teha enam ei ole ajad need mis ennem. Firmad tulevad ja lähevad. Kahju on Krissist muidugi aga mis teha mul endal on ju sama mure ega tööd pole Viljandis ju kerge saada.

No comments:

Post a Comment