Tuesday 22 February 2011

Teisipäev 22 Veebruar

Täna oli mul suht tihe päev. Ärkasin hommikul juba kella 06 ülesse, mis teha uni läks siis juba ära. Vaatasin oma hommikused serjaalid ära nii palju kui ma sain. Siis kell 09.30 hakkasin juba vaikselt linnapoole minema, käisin mahe pagarist läbi ja ostsin sealt midagi lauapeale Singelisse. Mulle meeldib seal Mahe pagaris käija ta on selline väike ja väga hubane kontiitri ettevõtte. Ja mis pealmine sa oled seal nagu oma inimene näiteks täna oli lettitaga firma juht või omanik ma ei tea seda täpsetl ja rääkis juttu nagu oleksime ammused tuttavad. Eks muidugi omad püsikliendid hakkavad tekkima ja nende hulka kuulun ka mina. Kui mingid saiakesi või midagi sellist tahan lähen ma ikka Mahe pagarisse. Päikesekillu perekeskussese jõudes olid enamus inimesi juba seal Aits ja Vivika linada. Üldiselt oli meid sel väga vähe mingi 5 ühingu liiket oli kohal aga hea et niipaljugi oli. Kaartide tegemine oli päris mõnus mulle vähemalt meeldis mängida värvilise liivaga ja kõikide muude asjadega. Mõned kaardid tulid päris ilusad. Peale päikesekillu perekeskust läksime me Singelisse ja ants ajas seal Lindaga juttu mingi toetuse pärast, ja mina tegelesin muusikaga või siis karaookega. Mis ma ikka oskan õelda see karaooke on ikka suht keeruline aga mis teha küll ma selle ka ära teen. Võistlused on juba järgmisel esmaspäeval nii et palju aega ei ole enam. Koju jõudes olin ma ikka suht väsinud aga mis teha pool päeva väsitab ikka päris ära. Antsuga rääkisin rehapilitatsioonist ja kõigest muust ma rääkisin temale et 14 Märtsil lähen ma rehapilitatsiooni teenusele. Khaledile helistasin ka täna rääkisnin temale et tal pole vaja minu kingitusega vaeva nähe et kinkigu veidi raha ma nimelt tahan osta endale folgi bassi. Võibolla tuleb khaled ka minuga koos folgile ja ostab endale ka festivali bassi. Kalli helistas mulle ta oli täna koolis ja ta oli ikka suht väsinud häälega, mõtlesin et kas temaga on midagi juhtunud aga ta vastas et on lihsalt väsinud. Käisin ka maksuameti kodulehel ja uurisin et mis viga on ja siis selgus et mõned paberid on puudu ja homme läheme siis maksuametisse ja viime need paberid sinna ära. Täna hakkasin taas Hattrick jalgpalli mängu mängima. Ma kunagi mängisin seda mängu ja mul oli oma meeskond täitsa olemas aga siis jätsin meeskonna unarusse ja see kustutati. Eks see normaalne ole et kui ei ole aktiivne mängija siis sinu meeskond kustutatakse. Aga nüüd hakkasin seda uuesti mängima ja olen oma liigas esimesel kohal. Nüüd hakkan ma seda ikka aktiivselt mängima ja enam ei lase meeskonda käest ära minna.

No comments:

Post a Comment