Friday 11 February 2011

Reede 11 Veebruar

Täna ma ei saanud ennast hommikul mitte kuidagi üllesse tõusta mutkui vedelesin voodis nii nagu mulle ikka meeldib aga ma pidin ju kunsti ringi minema ja see oli täna juba kella 10. Kudagimoodi sain ma ikka ülesse ja siis läksin bussipeale. Kui õue läksin tabas mind meeldiv üllatus sest lund lausa tuiskas nii et ma ei näinud isegi kuhu ma pean minema. Aga siiski jõutsin ma Ilusasti bussijaama ja sealt siis bussipeale. Kui ma koolimaijja jõutsin olin ma seal esimene, sest kedagi meie omadest ei olnud seal siis hakkasid vaikselt tulema Malle ja kõik teised ka. Mul oli üks pilt pooleli ja seda ma siis tegingi kuid valmis ma seda ikka ei saanud. Sest ikka on vaja kuskilt viimistleda ja midagi parandada ja nii see kunstniku töö on. Peale seda tulin tagasi koju andis ikka supata lumes ja tuiskas ka otse näkku aga koju ma jõutsin. Eks ma olen juba nende karmida ilmadega harjunud selline see eesti kliima kord juba on on korralik talv ja siis jälle soe suvi ja siis kevad ja sügis loovad suvele ja talvele teed. Kodus puhkasin natukene kuni kõlas uksekell, uksetaga oli Eesti Posti töötaja ta tõi mulle tähitud kirja ära. Seda kirja olen ma oodanud juba kaua aega nimelt tuli rehapilitatsiooni plaan ära ja siis ma helistasin kohe Jämejalga ja uurisin et millal ma siis saan teenusele tulla ja selgus et 28 Veebruaril aga siis ma pean olema Pärnu ja järgmine aeg oli Märtsis nad lubasid tagasi mulle helistada. Läksin ka Singelisse et ka neile oma uus rehapilitatsiioni plaan ära viia. Kõndimine värskes õhus on kasulik kasulikum küll kui kodus teleka ees lamada. Singelis tegi Aime minu rehapilitatsiooni plaanist koopja ja veidi aega olin seal ka ja siis sain teada et Riivo ja elina vahel oli toimunud eile väikene arusaamatus mille käigus Riivo Helinale kallale läks. Selliseid asju ei tohiks juhtuda aga ikka tekkivad erimeelsused aga neid saab ju ka teismoodi lahendada ei pea kohe teisele kallale minema. Istusin kodus ja siis mõtlesin et tellin elioni uue teenuse kuutasuline videolaenutus ühe ku´utasu sees saad vaatata niipalju filme kui soovid. Mina mõtlesin et väga hea Elionis on ju päris palju filme mida võiks vaatata. Aga asja lähemalt uurima hakkates selgus et kõik filmid ei olegi tasuta on teatud filmid mis kuuluvad kuutasulisse pakketi. Siis ma küll pettusin, no üks kuu las olla aga järgmisel kuul lõppetan selle teenuse ära nii pole küll mõttet maksta. Kalliga rääkisin täna päris tihti ta tundis ennast kehvasti ja tuli koolist koju nii ta helistaski mulle kohe kui koju hakkas tulema. Ta on ikka nii armas meil küll on erimeelsusi aga need on lahentatavad. Õhtul käisin Krissi juures kodus hakkas igav ja läksin krissi juurde. Kriss rääkis mulle kooli muljeid mida ta koolis teinud oli selline elu mees et jõi pani naisi nii nagu noored ikka. No mis noor ta ikka on ta ju minust vanem aga ikkagi. Õhtul haaras mind jälle tennise palavik Kaia Kanepi mängis Cibulkovaga. Esimeses settis juhtus kaija Jalaga midagi seda ma ei näinud nägin esimese setti lõppu. Kaia võitis esimese setti 6:2 Teises settis läks tal jälle mäng käest ära ja selle võitis Cibulkova 6:2. Ja mängu võitja otsustati kiires lõppmängus milles kaia oli kindlalt parem Cibulkovast ja nii võitiski kaia selle setti 6:2 . Nii et oli ilus mäng aga paras närvikõdi ka. Kaia kanepi on siis jõudnud poolfinaali välja loodame et see vigastus ei ole tal eriti tõsine.

No comments:

Post a Comment