Thursday 10 February 2011

Neljapäev 10 Jaanuar

Täna oli mul suht tegus päev, hommikul kell 09.30 läksin ma juba singlisse laumis tundi. Laulmis tunnis tegelesime me täna karaooke laulude otsimisega. Mina proovisin kõik laulud läbi laulda mida ma vähemalt teatsin. Aga paljude lauludega on nii et ma laulu küll teatsin aga helistikkule ei saanud pihta. Nii see on pean sellega veel vaeva nägema et laulude õige helistik kätte saada. Aga oli ka neid laule mis ma kohe õieti laulsin aga kõige paremini tuli mul välja ikka vana jõgi seal laulul on pauerit ja kõike. Kuigi jah mulle meeldivad palaadid aga see laul meeldis ka mulle see on veidikene rokkilik. 28 Veebruaril läheme Pärnusse karaooke võistlustele ega ma sealt mitte midagi ei oota lihsalt lauanja muud ei mitte midagi. Eks see karaooke olegi selline et heas seltskonnas laulda. See on mul esimene kord kui ma karaooket laulan ja siis veel võistlustele lähen. Kunagi kui ma noor olin sai bubis ka käidud karaooket laulmas see oli suht mõnus. Peale seda tundi jooksin ma Malle juurde kunsti ringi, kuna oli lõuna aeg siis mõtlesin et käin kuskilt pest läbi ja ostan endale nattukene süüa ostsin mõned saiakesed ja siis läksingi Malle juurde ja sõin teepeal. Mis teha kui elu nii kiire on kuin ma Malle juurde läksin sain ta jälle poole teepeal kätte nii et tulime jälle koos tundi. Ma näitasin täna neile pilte mida ma Rootsis tegin päris head pildid tuleid välja. Siis tegin ma oma Jääkaru värvisin tausta. Homme hakkan Jääkaru värvima ja siis võibolla saangi pildi valmis. Peale seda mõtlesin et lähen korra Toetatud elamisest läbin näitan neile ka pilte mida ma Rootsi päeval tegin. Mõtlesin et mull on veel palju aega et minna Katta tundi aga siis märkasin et ei olegi nii palju aega kõigest tund. Läksime Marketiga koos Katta tundi Market ju üksi ei saa minna sest tal on kõndimisega raskusi. Nii poeabki keegi teda aitama kui ta kuskile läheb. Me tegime Katta tunnis igasuguseid etüüde see oli päris vahva. Kui tünd lõppes olin ma ikka päris väsinud, ega näitleja töö ei ole kerge see nõuab päris head füüsilist vormi. Peale seda Aitasime koos Remsiga Marketi koju ja tee peal rääkisime ka juttu Remsiga. Saan oma inglise keel praktiseerida kuigi jah mul ei ole ta kuigi hea. Toetatud elamises hakkasin ma Maarikaga juttu rääkima et kuidas tal läheb ja kõike muud. Rääkisime päris kaua seal kuigi jah ega tal seal toetadud elamises elu kerge ei ole Arno on ka selline nagu ta on närviline. Koju jõutsin ma alles veidi peale 19 vot nii pikk päev oli mul täna. Aga vähemalt olin ma kuskil ei istunud kodus.

No comments:

Post a Comment