Tuesday 1 February 2011

Teisipäev 01 Veebruar

Täna oli mul suht vaikne päev vedelesin poole päevani voodis vaatasin telekat ja ei teinud mitte midagi erilist. Helistasin ka svetale ja rääksin et ta ei saa meie juures 10 päeva olla sest ema ei luba. Ma ei tea mis tal sveta vastu on ennem nad ju said ilusti läbi aga ma ei tea mis temale nüüd siise on läinud. Või on teda üless keeratud lihsalt on inimesi kes ei salli teisi ja siis räägivad inimeset igasugust halba. Ta peaks minema arsti juurde ja võibolla ka haiglasse nimelt ei ole temaga kõik korras ta on kohati väga imelik nii et ma ei tea mis temaga toimub. Isa ta arsti juurde ju ei lähe ma ei tea mida teha kui ma midagi ütlen ´ta kas solvub või läheb närvi. Ma polegi peale seda temaga eriti rääkinud ma ei tea miks eks ta ise teab. Kuigi jah see on ka tema korter nii et ei saa mitte midagi õelda vahepeale ütles ta et ta tahab kuskile mujale ära minna las ta siis minna eks ma kuidagimoodi ikka hakkama saan. Kalliga rääkisin ka täna kuigi jah läksin temaga tülli nimelt selles on asi et ta tahab muidkui soome minna ja siis veel ka tädi juurde. Aga mida ma teha saan ma ei saa ju teda kinni hoida. Ma tahan et ta oleks õnnelik ja sellepärast peangi tema kinni hoidmise kõrvale jätma. Asi pole temas vaid rohkem minus mina pean selle brobleemiga tegelema ja ise muutuma. Muidu ei tule meie suhtest mitte midagi välja. Ma pean midagi radikaalselt enda suhtes muutma pean ka kannatlikumaks muutmua pean aru saama et kõike ei saa kohe ja korraga. Kannatlik pean olema mis ma muud ikka õelda oskan pean endaga tõsiselt tegutsema.

No comments:

Post a Comment