Monday 31 January 2011

Esmaspäev 31 Jaanuar

Täna ma magasin suht mõnusalt ärkasin alles mingi kella 10 ülesse. Üle ültse ma magan viimasel ajal suhtn normaalselt, võibolla on asi sellest et ma olin reisilt tulles veidi väsinud ja vajasin puhkust. Khaled helistas mulle hommikul ja küsis et mis tema emt arve seis hetkel on ma ei teadnud temale seda õelda sest ma ei saanud arvutile ligi. Peale seda vaatasin veidi telekat ja siis läksin Inglise keele tundi singelisse. Seal oli meil täna päris vähe mingi 5 või 6 inimest seda on ikka vähe sest eelkmisel korral oli meid veidi rohkem. Mõtlesin et olen seal veidi rohkem singelis sest ei viitsinud koju minna. Läksime Riivoga poodidesse arvuteid vaatama ta nimelt tahab endale mingit arvutit osta väikese 10 tollise monitoriga sülearvuti. Hinnad olid ikka seinast seina no eks hinna määrab ka arvuti tootja näiteks delli arvutid on kallimad kui asuse arvutid. Õhtul rääkisin kalliga ma ei tea millest see on tingitud aga ma pidevalt leian mingi asja mis mule tema juures ei meeldi. Muidugi on ta mulle väga armas ja ma armastan teda nii väga, ma pole vist mitte kedagi nii palju armastanud kui teda. Ma ei tea ma tahaksin temaga koguaeg koos olla ja olen selle nimel valmis ka mujale kolima kui vaid temaga koos olla. Kriss helistas mulle ja ütles et ma olevat temale helistanud aga ma pole temale helistanud. Ja üle ültse ei ole ma täna mitte kellegile helistanud peale kalli. Ma loodane et me saame kalliga oma erimeelsused lahentatud mina pean endaga tegelema ja midagi endaga ette võtma. Muidu ma jään temast lihsalt ilma ma ei tea miks ma selline olen. Aga kui ma ei taha temast ilma jääda pean ma midagi tegema.

No comments:

Post a Comment