Friday 7 January 2011

Reede 07 Jaanuar

Täna oli mul suht vaikne päev ei teinud mitte midagi huvitavad. Hommikul käisin korra emaga poes ja muud ei midagi. Rääkisin kalliga temaga on nii hea rääkida ja nüüd ma siis tean et ta armastab mind tõeliselt ta tahtis juba siis kui me bussijaamas olime et ma tagasi tuleksin nende juurde, aga ei julgenud mulle seda õelda. Kui ta oleks mulle seda õelnud et ta ei taha et ma ära lähen siis oleksin ma kohe selle bussi sinnapaika jätnud ja tema juurde tagasi tulnud. Kuigi jah mis tehtud see tehtud eks teinekord oleme siis targemad ja oleme rohkem aega koos kuigi jah ma tean et see kõik on temale uus ja ma leppin sellega ja arvaestan tema igat soovi. Tema on just see keda ma terve elu olen otsinud ja lõppuks leidnud ma tahan temaga elu lõppuni koos olla ja meist tuleb õnnelik perekond ja ma tean seda, ta ise ütles ka mulle et ka tulevikus oleme me koos siinkohas meie mõtted kattuvad. Kuigi jah ma pean endale mingi töö vaatama muidu ma ei vea lihsalt välja ei jõua muidu neid makse maksta. Eks ma pean ka tulevikkule hakkama vaikselt mõtlema kaua ma ikka emaga siin koos elan aga jah muud moodi ma hetkel ei oska võibolla oskaksin kui kalliga koos elaksin siis oleks kõik hoopis teisiti. Ma armastan teda nii väga võib õelda et ma olen tema järele lausa hull. Armastus on imeline tunne seda peab ise kogema et teada saada kui imeline on armastus.

No comments:

Post a Comment