Tuesday 4 January 2011

Teisipäev 04 Jaanuar

Täna oli mul suht vaikne päev, sain mõnusalt magada ja ärkasin alles mingi kella 10 paiku ülesse. Siis panin ennast riidesse ja käisin linnapeal ära üldiselt oli mus asja Elioni teenindusse sest minu tahvel arvutil tõrkasid mõned programmid tööst. Ja siis kui sinna läksin töötas jälle kõik ideaalselt. Nii et kui ma lähen elioni esindusse midagi tegema siis on aparaadiga kõik jälle korras. Siis vaatasin ka poodides veidi ringi ja tutvusin hindadega, ega hinnad ei olegi nii hullud nagu arvati, ega eesti kroon oli selline raha mida pidi olema palju siis kui tahad midagi osta. Euro on sellest tugevam raha ja hinnad on väiksemad kui mitte odavamad. Khaled helistas mulle rääkisime tegaga juttu ta oli minu plogi lugenud ja siis arutasime neid teemasid. Nii hea on kui saab kellegiga rääkida niisama ja arutada brobleeme mis sul on tekkinud. Linnast tagasi tulles kohtasin Leod kes käis ka parasjagu poes nii et saime maja taga kokku ja siis ta ütles mulle et ta tuleb peale lõunat minu juurest läbi. Nii oligi Leo tuli minu juurde ja siis me vaatasime filme ja ma tegin temale dvd plaate. Rääkisime ka juttu siin filmidest ja näitlejatest. Tutvustasin temale Elioni Digi TV nii et oli suht mõnus temaga aega veeta. Kalliga ma täna ei saanud eriti rääkida sest tal lihsalt on palju tegemist kui tal ükskord igatsus peale tuleb küll ta siis helistab ka mulle. Nüüd on mingi sõbranna ka veel tema juures nii et tal on muutki teha kui minuga rääkida. Ema tuli ka koju ja siis sain temaga veidi rääkida ta oli küll väsinud aga ikkagi ta rääkis minuga. Ma ei tea mul on vahepeal selline tunne et kalli ei armasta mind enam tal käis mingi sõbranna külas ja siis üks päev jääb ta ööseks nii et minust ta tahtis lihsalt lahti saada. Püütsin temale helistada aga tema mobla on välja lülitatud ja siis ma proovisin ka teise mobla peale helistada seda ta ei kuule. Lülitasin enda mobla ka välja nii et tehku mis tahab ise teab mida ta teeb. Mina ka enam niimoodi ei suuda, Meil kas on suhe või ei ole tesi võimalusi enam ei ole.

No comments:

Post a Comment