Tuesday 11 January 2011

Teisipäev 11 Jaanuar

Täna oli mul suht rahulik päev, ärkasin küllalt varakult et eilse filmi algust näha kuid siiski nägi vaid 06.15 jälle jäi filmi algus nägematta aga ma peaks rahul olema sellega et ma nägin ikka rohkem kui eile ja sain veidi rohkem sellest filmist ka aru. Siis magasin veidi ja kui üles ärkasin siis läksin emaga poodi. Küll inimesed on ikka imelikkud ma kuulsin selverist et mind olla tagasi kutsutud aga ma olevat olnud uhke et võtnud nende pakkumist vastu. Nad pole mulle helistanudki, kus siis selline jutt. Nii need kuulujuttud tekkivadki, kui nad oleks mulle midagigi pakkunud oleksin ma kohe nõus olnud ja poleks kahelnud, ma ei ole uhke ega kanna selveri peale vimma aga ma siiski olen nende käitumises pettunud. Tööd oleks väga vaja kuskilt saada lihsalt muidu enam ei saa, minu toale on uusi aknad vaja aga seda me hetkel endale lubada ei saa sest me ei tea kuidas me välja tuleme. Khaled helistas täna mulle küsis mult emt arve kohta kui palju täpselt on tema osa ma siis antsin temale teada kui suur on tema osa arvest. Kalli helistas täna mulle me rääkisime ja rääkisime ja võimegi rääkima jääda. Aga ma saan temast aru et ta käib koolis ja on väsinud peab varakult magama minema. Me meenutasime neid aegu mil me koos olime juba igatseme teineteist nii hea on koos olla me ei tahagi teineteisest lahkuda. Ma loodan et me ka kunagi nii kaugele jõuame et läheme omaette elama see oleks minu suur unistus kuigi ma tean et selleks läheb kaua aega ja ma ei taha kiirustada edeneme pigem vaikselt kui kiiresti ja siis leiame et mei ei sobigi kokku.

No comments:

Post a Comment