Monday 10 January 2011

Esmaspäev 10 Jaanuar

Täna oli mul suht igav ja mõttetu päev ei teinud mitte midagi erilist. Nagu sellistel päevadel ikka on minu kaaslasek televiisor ja mulle see ültse ei meeldi. Kuigi jah vaatasin ühte normaalselt filmi mis rääkis vene miilitsast ja allilmast kui sul on raha siis sa saad kõike teha isegi seudused sinule ei mõju saad teha mis tahad sest sul on raha ja see maksab. Kuigi jah ma algusespeale seda filmi ei nänud ja ei teadnud mis alguses juhtus õnneks on filmil homme hommikul kordus ja siis ma kavatsen seda filmi algustest lõppuni taas vaatata. Khaled helistas mulle ja küsis minult emt arve koopejat ja siis ma siis saatsin e mailile temale emt arve. No eks tuleb see arve ära maksta mitte midagi teha ei ole eks teinekord oleme targemad ma ise arvasin et kui ma liitun kuu lõppus siis kehtib ka soodustus ka kuulõppuni aga kahjuks mitte. Nüüd me siis teame et kui vaja mingit soodustust siis liitume ikka kuu algul. Kalliga rääksin täna eile tekkis meil jälle uus takkistus nimelt tema vanemad ei luba teda minu sünnipäevale aga mis teha eks ma pean sellega leppima. Ma ültse olen üsna lepplik mis teda puututab ma ei taha temast ilma jääda ta on mulle selleks ikka liiga kallis. Ja eks meie suhe läheb üle kivide ja kändude aga mis parata eks ma pean leppima. Eks kunagi tulevad ka need õnne ajad mis ei olegi nii pahad. Raskustest peab üle saama ja koos üle saama kuigi jah hetkel tundub küll mulle et ainult mina pingutan meie suhte nimel, eks ole meil mõlemal väikesi brobleeme aga me saame sellest koos üle.

No comments:

Post a Comment