Monday 3 January 2011

Esmaspäev 03 Jaanuar

Täna ma ei saanud mitte kuidagi magama jääda ju ma olen unerohu mõju all nii kui unerohu ära võttan saan ma kohe magada aga kui ei võta siis ei jäägi mitte kuidagi magama. Hommikul ärkasin juba kella 06 ülesse et siis minna bussipeale ja ma läksingi. Ütlesin kallile veel hea taega ja läksin ära, ma saan aru et ta vajab veidikene puhkust ja omaette olemist. Õnneks mul oli tee selge ja siis kalli helistas mulle et kus ma olen, ütlesin et ma olen ringteel ära juba pööranud ja liigun kesklinna suunas. Siis helistas tema isa mulle et kus ma olen ta tahtis mulle järele tulla ma mõtlesin et lähen vales suunas hakkasin tagasi tulema ja jõutsin taas ringteele kus kalli isa mind päeale võttis. Ma saan aru et ma tegin valesti aga lihsalt mul lõi ka blokki ette et tema tahab omaette olla ja nii ma mõtlesingi ta rahule jätta. Siis läksin tagasi ja rääkisin ka tema isaga temast ja ta rääkis mulle et tal pole oklnud eriti neid suhteid et ta on nii noor et ma pean tast aru saama, tal on kõik see uus asi. Peale seda kui ma sinna tagasi tulin siis me rääkisime veidi kalliga ja läkisin siis taas magama. Tõusin alles mingi 11.20 ülesse. Mõtlesin et ma ei jäägi enam magama aga ikkagi jäin ju ma siis olin väsinud. Sõime hommikust rääkisime ja siis läksime taas teisele kastsele bussipeale. Kalli tuli mind ilusti saatma ta ei tahnud et ma niisama ära lähen. Cerlit ja meelsit kohtasin ka Bussipeal ja saime koos sõita. Cerli laenas mulle isegi 20 krooni mul oli just nii palju bussipiletist puudu nii et tuli jälle see pikk sõit ette võtta mil ma saaremaale tulin. Kuigi kahju oli küll lahkuda aga mis sa teed selline kord juba on elu ja eks ma pean teda mõistma. Praamipeal olime Cerli ja meelsega koos ja rääkisime veidi juttu ja praamisõit mõõdus nii kiiresti nii et ma ei saanud arugi. Buss oli ka suht täis palju rahvast läks koju. Aga üldiselt võib selle saaremaa tuuriga rahule jääda kui välja arvata see eilne õhtu. Kuigi jah loodan et me kohtume veel ja meie suhe ei purune ja peab vastu. Khaledile helistasin täna ja siis arutasime mis mul oli seal saaremaal. Vähemal on üks inimene kellega ma saan kõikidest teemasdest rääkida. Ja me rääkisime päris pikkalt ja me varsti kohtume varsti lähme Rootsi koos nii et siis saame ka arutada neid meie suhte asju.

No comments:

Post a Comment