Friday 21 January 2011

Reede 21 Jaanuar

Täna oli mul suht tegus päev hommikul olin kodus ja vaatasin veidi telekat ja siis kella 12 hakkasin mina Toetadud elamise suunas. Seal oli juba rahvas koos ja mõned tegid juba süüa. Mina täitsin seal fotograafi ametit ja nii me tegin seal pilte nii kuidas jõutsin. Sõõk ise oli vägav ja rahvas oli päris palju mingi 19 inimest oli suur lauld. Mängisime Rootsi mänge ja tantsisime Rootsi tantse ja siis rääkisime veel veidi rootis ajaloost ja kirjuandusest ja ültse mis Rootsi puutub. Tanja oli täna eriti hull ma ei tea mis tal täna viga oli aga ta mutku tegi mulle kahtlaseid vihjeid ja rääkis mutku sexsist. Ma rääksin temale et mul on ju oma tüdruk olemas aga teda see vist ei huvitanud aga mulle hakkas ta juba närvidele käima ja ta ei kiasanud üksnes mind vaid ka teisi kes Rootsi päeval olid. Minuarvates on sellised üritused väga lahedad. Koju jõutsin alles päris ohtu mingi kella 15.30 aeg tahsin minna ennem minema kui Tanja hakkab veel minged lollusi tegema. Õhtul rääkisin emaga ja meil oli päris mõnus juttuajamine. Ma ootan juba järgmise nädala reetet siis saan minna Rootsi ja pelegi sellise laevaga millega ma pole ennam sõitnud ja ma väga loodan et Khaled saab ikka minuga kaasa tulla. Õhtul rääkisin kalliga ja päris pikkalt rääkisime. Me rääkisime kõigest ma rääksin temale et Tanja ahistas mind täna kuigi kõik ütlesid temale et mul on oma tüdruk olemas. Ma olen nii õnnelik me polnud kunagi varem nii kaua õhtuti rääkinud kui täna ja mulle meeldis see. Ka tema tahtis minuga rääkida ja me ei suuda ilma teineteiseta enam ültse elada. Ma ei tea mida ma siis pean tegema kui ma kuskile kaugele lähen ja teineteiset kaua lahus peame olema. Helen tahab mind kuskile vabatahlikuks saata kellegiga koos sest ise ma nii palju inglise keelt ei oska kui oleks vaja. Aga kellegiga koos minna miks mitte aga seda ma veel ei tea kas see ültse toimubki me ainult rääkisime sellest ja muud ei muud ei midagi.

No comments:

Post a Comment