Sunday 23 January 2011

Pühapäev 23 Jaanuar

Täna oli mul suht mõttetu päev hommikul vaatasin telekat ja vaatasin kuidas meie omadel sprinteritel läheb meie meestest sai 7 veerantfinaali ja siis veel üks mees poolfinaali aga sealgi ei läinuid meie mehel hästi. Nimelt murdis meie osavõtja suusakeppi ja sinna see poolfinaali koht jäigi. Kahju veidi eesti meestest nad oleksid võinud ka kõrges konkurensis kaasa mängida aga näe seekordki ei olnud õnne meil. Kriss helistas ja rääkis minuga et tal on kõhugripp ja siis kutsus mind endale külla. Ma siis läksingi ma ei kardnud kõhugrippi ega midagi muud ka.Ema küll hoiatas mind aga ma ei kuulanud teda ja läksin ikkagi temale külla. Me rääkisime kõigest ja siis tekkis meil väike mõtte hakkata äri ajama aga meil ei ole ju algkappitali ja äri plaani meil ju ka ei ole on vaid ideed mis ei loe mitte midagi. Rääkisime ka naistest tal on keegi ja ta võttab selle käsile minul ju on keegi kuigi jah ma ei tea mis meist edasi saab aga loodan et meil ikka tuleb midagi välja. Kuigi jah ta on haige ja tema vanemad ei julge teda eriti minuga kokku lasta. Näiteks siis saaksime ju koos Rootsi minna ja meil oleks lõbus ma ei kahtlegi selles. Me oleksime koos ja see on kõige tähsam. Ma armastan teda nii väga et sellepärast olen nii mõneski asjas järele andnud ja tema peale rohkem mõelnud. Ju ma peangi rohkem temapeale mõtlema kui endale. Aga ma leppin sellega ta läheb vasrsti Astangule kooli ja seegi on hea ma olen sellega nõus siis ta ju õppib ise toime tulema õppib rahaga arvestama ja ültse õppib rohkem isesvust. Kalliga ka rääkisime aga mitte nii palju aga see on normaalne ju tal on vaja oma tegevusi ka teha kodus. Khaled helistas mulle õhtul ja rääkis mulle mis tel eile juhtus aga jah eks ka temal on raske vanematega. Ta lubas isaga rääkida et ta saaks minuga reedel Rootsi tulla see oleks lahe kui me saaksime koos Rootsi minna.

No comments:

Post a Comment