Sunday 2 January 2011

Pühapäev 02 Jaanuar

Täna oli mul suht mõnus ja rahulik päev. Magasime poole päevani teised olid juba ammu üleval kui meie alles tõusime. Sõime hommikust ja siis hakkasime mõtlema et võiks ujuma minna ja hakkasime sellega tegelema. Kallis tahtis et ta vanemad ka kaasa tuleksid aga ema ei tahnud tulla. Läksime siis kahekesi ujuma ja seal ei olnud õnneks palju rahvast ja me saime ujuda ja vees liguneda. Käisime ka saunades kus saime ka koos olla. Sõime seal ka aga söögid olid seal nii kallid et parema meelega oleksime kuskilt mujalt süüa ostnud. peale söömist käisime veel saunas ja siis hakkasime tagasi minema koju. Ostsime veel teepeal poest endale õhtuks näksimist ja põrutasime koju. Kodus oli algul kõik korras aga siis hakkas juhtuma. Kõigepealt me olime tema toas ja mürasime nattukene ja siis ta hammustas mind suudluse ajal ja ma mõtlesin et hammustan teda vastuveks siis näe mis tunne see on . Ja siis hakkas ta nutma ja märatsema ma pole teda veel sellisena näinudki. Siis jooksid isa ema ülesse ja küsisid mis juhtus mina ütlesin et ei midagi ja kalli samamoodi. Ja nii see kõik.algaski ja peale selle ma kuulsin kui.ta isaga rääkis et ta tahab üksi olla ma saan temast täitsa aru, aga miks ta mulle seda ei võinuks rääkida. Ma vahepeal kartsin et nüüd on kõik läbi ja meie suhe ei toimigi enam. Aga nagu ma olen selline et temajaoks olen ma kõikeks valmis, nii ka see kord. Me leppisime ära ja me oleme ikka veel koos. Tema on minu Kalli ja Mina tema Musi nii et kõiks sai taas korda. Tema vanemad on nii mõistvad ja mida iganes. Me saime ju küll koos olla ja see oli minu ilusam aastavahetus mis Jääb mulle kauaks meelde.

No comments:

Post a Comment